English

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس:

راهیان نور یک سفر عملی و یک اردوی معنوی است

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس گفت: امنیتی که امروز در کردستان و تمام کشور شاهد هستیم همه مدیون شهدای پیشمرگان کُرد مسلمان، ارتش، سپاه و نیروی انتظامی است و بر همین اساس باید همیشه احترام شهدا را نگه داریم و از آرمان های آنها دفاع کنیم.

راهیان نور یک سفر عملی و یک اردوی معنوی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، سردار حمزه فلاح امروز (25 مهر) در مراسم بدرقه دانش آموزان به اردوهای راهیان نور ضمن اشاره به اینکه راهیان نور یک سفر عملی و یک اردوی معنوی است، اظهار کرد: پا گذاشتن در سرزمین نور لیاقت می خواهد و هرکسی توفیق آن را پیدا نخواهد کرد که در این اردوی معرفتی حضور پیدا کند.

وی ضمن اشاره به اینکه در این اردو دانش آموزان شاهد رشادت های شهدا هستند، عنوان کرد: امنیتی که امروز در کردستان و تمام کشور شاهد هستیم همه مدیون شهدای پیشمرگان کُرد مسلمان، ارتش، سپاه و نیروی انتظامی است و بر همین اساس باید همیشه احترام شهدا را نگه داریم و از آرمانهای آنها دفاع کنیم.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس در ادامه با اشاره به اینکه هنوز در این خاک دفاع صورت می گیرد، ذکر کرد: امروزه جنگ به صورت نرم درآمده است و دشمنان و کشورهای بیگانه از طریق دنیای مجازی، شرف و عزت جوانان ما را تسخیر می کنند، پس ما باید مواظب باشیم و ذهن و درک خود را بالا ببریم تا هیچگاه دشمنان نتوانند بر ما غلبه کنند.

فلاح در ادامه به بازدید سالانه پنج میلیون نفر از سرزمین نور اشاره کرد و گفت: بازدید از سرزمین نور و رشادت ها، آشنایی با فرهنگ و حماسه سازی شهدا و ترویج راه شهداست پس باید این چنین اردوهایی در کشور بیشتر باشد تا جوانان ارزش های مقدس را دریابند و سرلوحه خود کنند.

وی در پایان ضمن تاکید بر اینکه همه باید با وضو وارد این سرزمین شویم، یادآور شد: نباید شهدا را فراموش کنیم، باید همیشه با اجرای برنامه های مربوطه یاد و خاطره این عزیزان را برای مردم زنده نگه داریم تا جوانان و نسل های آینده بدانند رفاه و امنیتی که در کشور حاکم است را مدیون چه کسانی هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی