English

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم:

ابعاد ظرفیتی قم توان پاسخگویی به نیازهای جهان اسلام دارد.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم در دیدار با هیئت مدیره و مدیران موسسه ذریه بیان داشت: استان قم ظرفیت های غنی برای جذب گردشگران دارد و با حضور هدفمند گردشگران داخلی و خارجی می توان بستر توسعه قم را فراهم ساخت و ابعاد ظرفیتی قم توان پاسخگویی به نیازهای جهان اسلام دارد.

ابعاد ظرفیتی قم توان پاسخگویی به نیازهای جهان اسلام دارد.

به گزارش خبرگزاری موج از قم، معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم در دیدار با هیئت مدیره و مدیران موسسه ذریه بیان داشت: استان قم ظرفیت های غنی برای جذب گردشگران دارد و با حضور هدفمند گردشگران داخلی و خارجی می توان بستر توسعه قم را فراهم ساخت و ابعاد ظرفیتی قم توان پاسخگویی به نیازهای جهان اسلام دارد.

وی گفت: مراکز و موسسات مختلف گردشگری در استان باید با افزایش توانمندی های خود گام هایی موثری برای تبیین و معرفی جذابیت های قم بردارند و با تبادل تجربیات سایر موسسات را نیز همراهی نمایند و از تجربیات استان های دیگر استفاده نموده و با بومی سازی تجربیات نسبت به ارتقاء کمی و کیفی خود برای تسهیل در خدمت رسانی اقدام نمایند.

یونس عالی پور ادامه داد : آمایش سرزمین می تواند به توسعه گردشگری کمک کند و اهتمام به تکمیل و ساخت زیرساخت های گردشگری،  توسعه را تسهیل خواهد نمود و هرچه به ظرفیت های گردشگری موجود بها داده شود؛ شاهد رونق این صنعت در استان خواهیم بود.

وی در پایان بیان داشت: این معاونت آمادگی خود را برای شنیدن و هماهنگی در راستای حل مشکلات متولیان گردشگری را در ابعاد مختلف با رویکرد زیارتی دارد و سعی می نماید با بهره گیری از ظرفیت های استانی و ملی گام های موثری را در این راستا بردارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه