English

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران:

سپاه به عنوان مدافع ملت ایران فریب تهدیدهای دشمن را نمی‌خورد

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران گفت: سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران به عنوان مدافع ملت ایران فریب تهدیدهای دشمن را نمی‌خورد و به هیچ وجه دست کمک به سوی دشمن دراز نمی‌کند.

سپاه به عنوان مدافع ملت ایران فریب تهدیدهای دشمن را نمی‌خورد
به گزارش خبرگزاری موج از قم، فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران  در مراسم اختتامیه دومین کنگره شهدای دانشجو استان قم که در مسجد دانشگاه آزاد قم برگزار شد، با اشاره به اینکه نیاز امروزه جامعه دشمن شناسی است، اظهار کرد: برخی از افراد فکر می‌کنند دشمن شناسی تنها وظیفه نیروهای مسلح است ولی این افراد باید بدانند که عرصه دشمن شناسی فقط در قالب نظامی قرار نمی‌گیرد و همه مردم و به طور ویژه جوانان باید در این عرصه گام بر دارند.

وی با بیان اینکه امروزه دشمن در سه عرصه جنگ اقتصادی، عملیات روانی و مقابله با پیشرفت‌ها و عناصر اقتدار ملت ایران فعالیت می‎کند، عنوان کرد: با گسترش و توسعه ضریب نفوذ فضای مجازی ابزار مناسبی در اختیار دشمن قرار گرفته است که با عملیات روانی بر ما چیره شوند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران افزود: دشمن بعد از انقلاب اسلامی تلاش کرده است با فعالیت‌های خود ایران را ناامن نشان دهد ولی به لطف خداوند و رهنمودهای مقام معظم رهبری موفق نبوده است.

وی با تاکید بر اینکه استراتژی دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی ایران تغییر پذیر نیست، مطرح کرد: دشمن بعد از ناکامی‌های پیاپی در عرصه جنگ رو در رو با جمهوری اسلامی ایران به جنگ روانی و تغییر اعتقادات جوانان روی کرده است.

حاجی‌زاده ادامه داد: مقام معظم رهبری در زمانی که رئیس جمهور آمریکا دست دوستی به سمت جمهوری اسلامی ایران دراز کرده بود فرمودند این دستی که به سمت ما دراز شده است با ظاهری مخملی و باطنی چدنی است و این موضوع امروز برای مردم جمهوری اسلامی ایران به اثبات رسیده است.

وی با بیان اینکه دولت آمریکا وابسته به رژیم صهیونیستی است و تمام سیاست‌های آمریکا توسط آن‌ها ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: دولت قبلی آمریکا به شیوه مظلوم نمایی و حفظ ظاهر با رویکرد با پنبه سر بریدن به استعمارهای خود ادامه داد و امروزه نیز دولتی با رویکرد دیوانه‌نمایی و حفظ چهره دیوانگی روی کار آمده است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران اضافه کرد: در نسل جوان افزایش بصیرت یک مسئله مهم و ضروری است و اگر مردم سیاست‌های دشمن را بشناسند دیگر به دنبال تحول اقتصادی با کمک غرب نیستند.

وی با اشاره به اینکه موفقیت جمهوری اسلامی در گرو شناخت دشمن و روش‌های مقابله با آن‌ها است، تصریح کرد: با حفظ یکپارچگی و وحدت میان مردم و مسؤولان باید بستری فراهم شود تا مردم تحت تاثیر هجوم روانی دشمن قرار نگیرند.

حاجی‌زاده با بیان اینکه انتظار کمک از سوی دشمن یکی از خطاهای بزرگ است و باید بدانیم که مشکلات جمهوری اسلامی ایران با اقتصاد مقاومتی برطرف می‌شود، یادآور شد: آینده جمهوری اسلامی ایران توسط خود مردم ساخته می‌شود و تصمیماتی که در کاخ سفید گرفته می‌شود هیچ تاثیری در آینده جمهوری اسلامی ندارد.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا به دنبال برجام 2 است، اظهار کرد: استراتژی آمریکا حفظ پوسته برجام و تهی کردن هسته آن است و اگر پاسخ مناسبی به اقدامات آن‌ها داده نشود آمریکا به تعهدات خود در برجام عمل نخواهد کرد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران در پایان با بیان اینکه جوانان دستیاران ویژه مقام معظم رهبری هستند، مطرح کرد: سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران به عنوان مدافع ملت ایران فریب تهدیدهای دشمن را نمی‌خورد و به هیچ وجه دست کمک به سوی دشمن دراز نمی‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه