English

رئیس اداره پیش ‌بینی هواشناسی قم

طی روزهای آینده دمای قم کاهش می یابد

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم گفت: طی روزهای آتی شاهد کاهش دما در استان خواهیم بود.

طی روزهای آینده دمای قم کاهش می یابد
رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم درگفتگو باخبرنگارموج درقم، با اشاره به‌ پیش‌ بینی وضعیت آب‌ و هوای استان طی روزهای آتی اظهار کرد: فردا آب و هوای استان صاف تا کمی ابری بوده و بعد از ظهر شاهد وزش باد شدید و گرد و خاک بودیم. امروز جهت وزش باد در قم غربی و با حداکثر سرعتی بین 45 تا 60 کیلومتر بر ساعت است.

وی ادامه داد: فردا حداقل و حداکثر دمای استان قم به ترتیب 10 درجه و 32 درجه است، اما فردا کمترین و بیشترین دمای استان قم به ترتیب به 10 درجه و 28 درجه خواهد رسید.

محمدرضا قاضی افزود: آب و هوای استان فردا صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد شدید و گرد و خاک است، فردا جهت وزش باد در قم شمال غربی و با حداکثر سرعتی بین 45 تا 60 کیلومتر بر ساعت است.

وی با اشاره به وضعیت دمای قم طی روزهای آتی اظهار کرد: در روز چهارشنبه آب و هوای استان صاف در برخی از ساعات همراه با وزش باد خواهد بود، در این روز کمترین و بیشترین دمای قم به ترتیب 6 درجه و 25 درجه است.

قاضی ادامه داد: در روز چهارشنبه جهت وزش باد در استان قم شرقی و با حداکثر سرعتی بین 25 تا 40 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: در 24 ساعت گذشته سردترین و گرم ترین نقاط استان به ترتیب شهر قم با 10 درجه و منطقه جمکران با 34 درجه بود.

قاضی در پایان خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در شهر قم به ترتیب 10 درجه و 29 درجه بود، همچنین در این مدت شاهد وزش باد با سرعت 32 کیلومتر بر ساعت با جهت شمال غربی در این شهر بودیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه