English

حمید رشیدی:

جهان با روحانی و بدون ترامپ امن‌تر است

ملت شریف ایران آنچه امروز درصحنه بین المللی می‌گذرد؛ گردن‌کشی غیر قانونی و غیر مسوولانه هیات حاکمه آمریکا برای تردید در نظم و اخلاق و تعهدات جهان متمدن است.

جهان با روحانی و بدون ترامپ امن‌تر است

به گزارش خبرگزاری موج، دبیر حزب اعتدال و توسعه لرستان در پیامی، ضمن حمایت از فرماندهان و سربازان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به یاوه‌گویی‌های رئیس جمهور آمریکا، واکنش نشان داد.

متن پیام حمید رشیدی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت شریف ایران، آنچه امروز درصحنه بین المللی می‌گذرد؛ گردنکشی غیر قانونی و غیر مسوولانه هیات حاکمه آمریکا برای تردید در نظم و اخلاق و تعهدات جهان متمدن است.

از یک سو اجماع جهانی با منطق ریس جمهور محبوب و تیم مذاکره کننده ایجاد شده است و از سوی دیگر؛ مردی بی‌نزاکت که در نطقش مردم ایران را تروریست و یادگار بزرگ نیاکانشان را خلیج عربی می نامد؛ غرور ملی و عزت مارا نشانه رفته است.

تاریخ نشان داده که ایرانیان پیرو آن ندای مظلوم هیات من الذله هستند تا پذیرفتن ظلم گردنکش‌های بی‌منطق.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛ امروز صف اول مبارزه با کسانی است که کودکان و زنان را به اسارت می گیرد و جهان را به سیاهی برده است.

داعش پلیدترین دست ساخته دولت‌های مرتجع عرب و صهیونیزم جهانی است و در زمانی که عمر جنابتش در حال زوال است؛ رئیس بی‌نزاکت دولت آمریکا برای حیاتش عملیات روانی پیچیده‌ای انجام می‌دهد. .

حزب عدالت و توسعه لرستان؛ ضمن حمایت از سپاه قهرمان و حماسه ساز و حمایت از قانون گستری منتج از برجام که اجماع جهانی و لاجرم انزوای گردنکشی ترامپ و سایر دیکتاتورهای هم‌پیمانش را ایجاد کرده است؛ همگان را به وحدت کلمه؛ ایستادگی بر منطق صحیح برجام و مقاومت ایرانی در برابر این گردنکشی‌ها فرا می‌خواند.

تعصب بر خاک پاک ایران زمین و جغرافیای فرهنگی و مذهبی این کشور، صدام و چهل چهار کشور هم پیمانش را شکست داد. این گردنه نیز با حذف گردن‌کشان بی‌منطق و دروغگو که عزت ایرانیان را هدف گرفته‌اند و خلیج همیشگی فارس را به نامی مجعول می‌خوانند‌؛ طی، و راه صحیح و منطق قوی ما بر کفر جهانی و ایادی‌اش پیروز خواهد شد. انشاالله.

حمید رشیدی

دبیر حزب اعتدل و توسعه استان لرستان

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه