English

قانون، وجدان و انصاف سرلوحه تامین اجتماعی

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان گفت: قانون، وجدان و انصاف را سرلوحه فعالیت های خود در اجرای وظایف و ماموریت ها می دانیم و نگران این سازمان می باشیم.

قانون، وجدان و انصاف سرلوحه تامین اجتماعی

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، جمیل حق پرست در نشست تعاملاتی مدیران وکارشناسان تامین اجتماعی و فعالان تشکلهای کارفرمایی گیلان اظهار کرد: برپایی این نشست های دوره ای با هدف مثبت نمودن فضای ارتباطی دو سویه به منظور تبادل دیدگاه ها ودریافت انتظارات می باشد که کاملاً قلبی انجام می شود.

حق پرست افزود: خود را درکنار فعالان کارفرمایی می بینیم و تلاش داریم با تعامل خوب در رفع مشکلات این حوزه و رونق تولید گام برداریم.

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با بیان موضوعاتی همچون رشد چشمگیر مستمری بگیران و مطالبات از کارفرمایان، به تشریح اهم اقدامات ابتکاری استان جهت اعتلاء و ارتقاء در راستای افزایش رضایت مندی و آگاهی بخشی به مخاطبان و همکاران پرداخت و اجرای برنامه هایی از قبیل طرح های شعبه ویژه در شهرصنعتی رشت، معرفت شغلی، پیشخوان خدمت و بازرسی الکترونیک را از مهمترین این فعالیتها برشمرد و درک بیشتر ازجامعه هدف، ایجاد فضایی متفاوت ورضایت مندی بیشتر را از اهداف این اقدامات قلمداد کرد.

حق پرست حذف دفترچه های درمانی در مراکز ملکی و آغاز فاز جدید جهت تسری به واحدهای طرف قرارداد را حرکتی دیگر به منظور افزایش خدمات مطلوب و کاهش هزینه ها دانست و گفت:  با همکاری یکدیگر پویایی، رونق وگردش چرخهای تولید را سبب گردیم.

 پورعلی مدیرعامل شرکت پارس زرآسا و عضو هیات مدیره کانون کارفرمایی استان و رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت گیلان نیز درادامه این نشست با اشاره به اینکه تلاش های صورت گرفته در تامین اجتماعی و برقراری تعامل مثبت با کار فرمایان منشاء خیر و رضایت مندی در این حوزه بوده اظهار کرد:  افتخار می کنیم که برنامه های اجرا شده علاوه بر ارتقاء جایگاه استان به منزله الگویی برای کشور قرار گرفته است.

ایشان صنعت را رکن اصلی و محوری برای کارهای استراتژیک برشمرد که آثار آن رشد گردشگری، کشاورزی و بخش خدمات را سبب خواهد شد.

رئیس خانه صنعت، معدن گیلان با اشاره به اینکه در اجرای اصل خصوصی سازی هنوز بلاتکلیف هستیم افزود: درحال سپری نمودن دوره سختی میباشیم ولازم است ازکارفرمایان غیرتمندی که با زحمت وحتی فروش اموال شخصی، خود را سرپا نگه داشته اند حمایت شود.

 آسایش مدیر عامل شرکت لبنی خاتون با بیان اینکه تولید به یک همت ملی نیاز دارد، آشنایی دولتمردان با مفهوم تولید و آثار آن جهت درک بهتر فضای حاکم را ضروری دانست و از تامین اجتماعی بعنوان یکی از بازوان رونق تولید یاد نمود.

رئیس انجمن انبوه سازان گیلان نیز با تقدیر وتشکر از بخش درآمدی تامین اجتماعی استان در رفع مشکلات حوزه های عمرانی که بدلیل فقدان تخصیص اعتبارات در سالهای اخیر با تنگناهای بسیار مواجه می باشند خواستار اشاعه ومعرفی قوانین و فعالیتها از طریق کانالهای ارتباطی در فضای مجازی برای اطلاع بیشتر کارفرمایان گردید.    

زکی زاده دبیرکانون کارفرمایی استان نیز با تاکید بر اظهارات سایر اعضاء، تامین اجتماعی را سازمانی با تعامل بسیار مطلوب و دارای کمترین میزان شکایات از سوی کارفرمایان در بین ادارات استان معرفی نمود.

در پایان این نشست مواردی همچون تشکیل جلسه اختصاصی اعضای هیات مدیره انجمن انبوه سازان با مدیرکل، دعوت از ذی حسابان ادارات و دستگاههای دولتی جهت تشریح وضعیت پیمانها و قراردادها، ارائه لیست مقرری بگیران متخصص جهت بکارگیری در شرکتها، برگزاری نشست مشترک با شهردارجدید رشت، اطلاع رسانی کانال های تلگرامی ومعرفی سازمان دربین کارفرمایان در دستور کار قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی