English

فرماندار بویراحمد:

کهگیلویه و بویراحمد بیشترین ظرفیت اشتغالزایی در حوزه ICT را دارد

فرماندار بویراحمد گفت: برنامه‌ریزی در حوزه ICT بیشترین ظرفیت ایجاد شغل را برای استان رقم خواهد زد.

کهگیلویه و بویراحمد بیشترین ظرفیت اشتغالزایی در حوزه ICT را دارد

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، محمد کاظم نظری در دیدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد با معاون وزارت اطلاعات و فناوری، با بیان اینکه برنامه‌ریزی در حوزه آی سی تی بیشترین ظرفیت ایجاد شغل را برای استان رقم خواهد زد، اظهار کرد: متاسفانه در این حوزه تاکنون بدلیل مشکلات زیرساختی اقدام موثری در استان وشهرستان بویراحمد صورت نگرفته است.

نظری توجه به قابلیت‌های گردشگری را مهم ارزیابی خواند و افزود: با فراهم نمودن زیرساختها در حوزه ی آی سی تی وتوجه به قابلیتهای گردشگری در استان میتوان بخشی از معضل بیکاری جوانان تحصیل کرده وفارغ التحصیلان دانشگاهی را در استان وبالطبع شهرستان بویراحمد کاهش داد.

نظری با اشاره به بالا بودن میانگین کشوری فارغ التحصیلان دانشگاهی وجوانان تحصیلکرده در استان کهگیلویه وبویراحمد، تصریح کرد: استان کهگیلویه وبویراحمد نباید از بقیه استانها ی کشور در حوزه آی سی تی عقب بماند وبرنامه ریزی وفعالیت در این حوزه باعث ایجاد فرصتهای شغلی جدید برای جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاهی و افزایش بهره وری نیروی کار خواهد شد.

فرماندار بویراحمد گفت: رشته‌ی آی سی تی رشته ایی میان رشته ایی هست و از به هم ربط دادن دو رشته ی کامپیوتر و مخابرات آی سی تی تشکیل می‌شود که با توجه به عصر تکنولوژی و ارتباطات می‌توان در خدمات رسانی و بازار کار فعالیت‌های چشمگیری انجام داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه