English

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان:

«عصای سفید» نشانگر نقص نیست

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در مراسم تجلیل از دو تن از همکاران نابینای این اداره کل اظهار کرد: «عصای سفید» نشانگر نقص نیست، بلکه به ما می گوید که صاحب آن دلی نورانی دارد.

«عصای سفید» نشانگر نقص نیست

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، فیروز فاضلی در جلسه تجلیل از دو تن کارکنان نابینای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان که به مناسبت روز جهانی عصای سفید برگزار شد، با قرائت بندی از ترجیع بند معروف هاتف اصفهانی با این مطلع «چشم دل باز کن که جان بینی؛ آنچه نادیدنی است آن بینی»، اظهار کرد: تمام پیام هایی که می خواستم بیان کنم در این شعر مشهود است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ضمن ابراز خرسندی از حضور دو همکار روشندل در جمع کارمندان این اداره کل، گفت: عصایی که این عزیزان به دست می گیرند نشانگر ضعف آنها نیست بلکه می خواهند به ما بگویند که دلی نورانی دارند و به همین دلیل است که هرجا نیاز ببینند از آن استفاده می کنند.

عصای سفید

وی با تاکید بر این که چشم دل این عزیزان بیناست، ادامه داد: این بسیار ارزشمند است چرا که همه ما به دنبال آنیم که به آن نقطه برسیم که چشم دلمان بینا شود.

فاضلی با اشاره به حافظه قوی و حافظ قرآن بودن این دو همکار، اذعان کرد: ما با چشم سر قرآن می خوانیم و این عزیزان با چشم دل؛ و این عنایت خداست به ما که بتوانیم از این عزیزان بهره ببریم.

در پایان این مراسم از علی عابدین زاده و عارف سلیمی، دو تن از همکاران نابینای مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تجلیل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه