English

سپاه مرکز ثقل نیروهای انقلابی و نهاد ثبات‌ساز و هویت انقلاب اسلامی است

رئیس مجمع نمایندگان مازندران گفت: سپاه مرکز ثقل نیروهای انقلابی و نهاد ثبات ساز و هویت انقلاب اسلامی است.

سپاه مرکز ثقل نیروهای انقلابی و نهاد ثبات‌ساز و هویت انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری موج، حسین نیازآذری در دیدار با با سردار بابایی فرمانده سپاه کربلا، اظهار کرد: تحریم آمریکا علیه سپاه بی‌ارزش و آب در هاون کوبیدن است و ما نمایندگان سپاه را مرکز ثقل نیروهای انقلابی و نهاد ثبات‌ساز و هویت انقلاب اسلامی می‌دانیم و همواره حمایت خود را از نیروی ارزشی اعلام می‌داریم.

وی با تقدیر از خدمات متعهدانه نیروهای سپاه و بسیج پیرامون اقدامات صورت گرفته درباره اقتصاد مقاومتی و طرح‌های بسیج سازندگی و فعالیت‌های محرومیت‌زدایی، گفت: مجلس شورای اسلامی همواره حامی سپاه بوده و از خدمات و تلاش‌های سپاه در عرصه‌های مختلف رضایت دارد. 

رئیس مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به تحولات بین‌المللی و سخنان سخیف و بی‌شرمانه ترامپ علیه سپاه، خاطرنشان کرد: سپاه یک نیروی مردمی و انقلابی است و مورد اعتماد و حمایت کامل اقشار مختلف مردم ایران است و ملت انقلابی ما این روزها در شبکه‌های مختلف مدنی و اجتماعی حمایت خودرا از سپاه اعلام کرده و این مهم نشان‌دهنده عمق مردمی بودن سپاه است.

نیازآذری با تقدیر از رشادت‌های پاسداران جان برکف انقلاب اسلامی در تثبیت نظام و دفاع مقدس نقش سپاه را حفظ امنیت کشور ستود و تاکید کرد: سپاه پاسداران خدمات ارزشمندی برای حفظ و ثبات انقلاب اسلامی متقبل شد و پاسداران حماسه ساز ما خون پاک خویش را برای حفظ حریم و حرم آل‌الله و آرمان های امام راحل و منویات فرماندهی معظم کل قوا ایثار کردند. 

دبیر و عضو هیأت رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با مهم دانستن مشارکت بسیج و سپاه در طرح‌های محرومیت‌زدایی و فعالیت در امر اقتصاد مقاومتی، بیان کرد: حضور فعالانه سپاه در این عرصه‌ها شوق‌آفرین و حرکت‌بخش است و باید با قوت تداوم یابد. 

نیازآذری، توجه به اشتغال زنان وجوانان روستایی را در طرح‌های اشتغال‌زایی اقتصاد مقاومتی که توسط بسیج و سپاه سازمان‌دهی می‌شود قابل تحسین دانست و این تدبیر را عامل ثبات بافت وهویت روستاها قلمداد کرد. 

وی با نقد تفکر بروکراتیک حاکم بر نظام اداری کشور، خواستار میدان دادن به نیروهای ارزشی و تفکر جهادی شد و تصریح کرد: در هر زمان و مکانی که خوباوری ملی و تفکر جهادی میدان‌دار شود شاهد تعالی و پیشرفت بیشتری بوده‌ایم.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی یادآور شد: ما در دفاع مقدس با دستان خالی ولی اراده‌های استوار مقاومت کردیم و برای کاهش مشکلات اقتصادی و اجتماعی باید فرهنگ عاشورایی بسیج که معطوف به ایثارگری است را تداوم ببخشیم. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه