English

مدیر آبفا شهرستان نجف آباد خبر داد:

کاهش مصرف آب سرانه شش ماهه اول سال ۱۳۹۶ نسبت به سال گذشته

مدیر آبفا شهرستان نجف آباد گفت:با تداوم برگزاری کلاس های آموزشی مدیریت مصرف آب در مدارس درمقاطع مختلف تحصیلی، مشاوره دادن به دانشگاهها ودیگر مراکز علمی ، کارخانجات و کارگاهها همچنین سازمانها و ارگانها مصرف سرانه آب در بخش خانگی 60489 مترمکعب در شش ماهه اول سال جاری نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

کاهش مصرف آب سرانه شش ماهه اول سال 1396 نسبت به سال گذشته

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، حسین مجیدی افزود: درچند سال اخیر روند کاهش مصرف سرانه آب در بخش خانگی درشهرستان نجف آباد ادامه دارد این در حالیست که درسال جاری  برای کاهش اصولی و منطقی مصرف  علاوه  بر ترغیب مردم به  استفاده از تجهیزات و ابزار کاهنده مصرف آب  همکاری شهرداری ها در تبلیغات محیطی در سطح شهر بسیار موثر واقع شده است.

وی به رهنمودهای ائمه جمعه و جماعات پیرامون مصرف بهینه آب اشاره کرد و گفت:  یکی ار مولفه های  مهم در ترغیب مردم به مصرف بهینه آب رهنمودهای  ائمه جمعه و جماعت مساجد در ارشاد مردم فهیم در جلوگیری از اسراف آب  و تشویق به مصرف صحیح آب بوده است .

مدیر آبفا نجف آباد گفت:  اقدامات میدانی کمیته مروجین و حامیان آب و همینطور محدودیت در واگذاری انشعابات ساخت و ساز از دیگر عوامل کاهش مصرف آب در شهرستان می باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه