English

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان:

فشار مالیاتی بر واحدهای تولیدی مساله بیکاری را برطرف نمی‌کند

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: فشار مالیاتی بر واحدهای تولیدی نه‌تنها مساله بیکاری را برطرف نمی‌کند بلکه زمینه تعطیلی این واحدها را نیز فراهم می‌کند.

فشار مالیاتی بر واحدهای تولیدی  مساله بیکاری را برطرف نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سهل آبادی درنشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان با مدیرکل و معاونین اداره کل امور مالیاتی استان اصفهان گفت: مدیرکل مالیاتی و معاونین اداره کل مالیاتی همکاری نزدیکی با اتاق بازرگانی اصفهان داشته و همواره در حل مسایل و مشکلات مالیاتی فعالان اقتصادی استان از هیچ کمکی دریغ نکرده‌اند.

وی اضافه کرد: کارفرماها هرروز با یک مشکل  درزمینه  مالیاتی ،بیمه تامین اجتماعی ،اداره کار ،کمبود تقاضا روبرو می‌شوند و دیگر توانی برای توسعه فعالیت‌های خود ندارند.

سهل‌آبادی خاطرنشان کرد: با شرایط موجود دولت انتظار تولید و رفع بیکاری نمی‌تواند داشته باشد زیرا واحدهای تولیدی با مسایل متعددی روبرویند.

مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان  نیز در این نشست گفت: اداره کل مالیاتی استان اصفهان با اتاق بازرگانی تعامل نزدیکی دارد و  این تعامل در کشور کم‌نظیر است و حل مشکل مالیاتی  بخش سنگ و طلا ازجمله همکاری  نزدیک با تشکل‌های اقتصادی در استان بود.

امیری تصریح کرد: رسیدگی به پرونده مالیاتی  شرکت‌های تولیدی در اولویت این اداره کل قرار دارد و از تمام ظرفیت‌های قانونی برای تقسیط  مالیات آنان استفاده می‌شود.

وی اضافه کرد: در بخشودگی جرایم مالیاتی واحدهای تولیدی از تمام اختیارات در استان استفاده می‌کنیم و چنانچه واحد تولیدی مشمول این بخشودگی نشده است می‌تواند به اداره کل مراجعه کند.

 مدیرکل مالیاتی استان اصفهان تاکید کرد : موضوعاتی مانند انعکاس معاملات فصلی و خروج تقاضا از استان، معافیت‌های مالیاتی ،محاسبه مالیات تراکنش‌های بانکی بالای 500 میلیون تومان ازجمله موضوعاتی است که با همکاری اتاق می‌توان راهکاری برای حل مسایل آن پیدا کرد. 

وی از فعالان اقتصادی خواست که اسناد و مدارک موردنیاز تراکنش‌های بانکی حساب‌های بالای 500 میلیون تومان را  نگهداری کنند تا در هنگام بررسی  عملکرد مالیاتی  موردبررسی قرار گیرد.

مدیرکل مالیاتی استان اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود گفت :کمک به تولید خیلی مهم‌تر از دریافت مالیات است. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه