English

از سوی کادر فنی فدراسیون؛

بسکتبالیست کامیارانی به آخرین اردوی تیم ملی دختران نوجوانان کشور دعوت شد

آیدا گل محمدی بسکتبالیست کامیارانی جهت حضور در مسابقات آسیایی از روز یکشنبه 23 مهرماه به آخرین اردوی تیم ملی بلندقامتان دختر نوجوان کشور در تهران دعوت شد.

بسکتبالیست کامیارانی به آخرین اردوی تیم ملی دختران نوجوانان کشور دعوت شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، آخرین اردوی آماده سازی تیم ملی بسکتبال دختران نوجوان قبل از اعزام به مسابقات آسیایی  طی شش روز در تهران برگزار می گردد.

در این مرحله از اردو 12 بسکتبالیست دعوت شده از سراسر کشور تمرینات آمادگی خود را تحت نظر مربیان تیم ملی انجام خواهند داد.

بر اساس این گزارش، آیدا گل محمدی بسکتبالیست بلندقامت و آینده دار کامیارانی از سوی کادر فنی فدراسیون در اردوی تیم ملی دختران نوجوانان کشور حضور خواهد یافت.

محمدی یکی از بازیکنان کار ساز و اصلی تیم کردستان است و به عنوان ورزشکار فیکس در ترکیب کاروان استان در رقابت های مختلف شرکت دارد و تاکنون توانسته با بازی های قابل قبول عناوین اول تا سوم رویدادهای مهم کشوری را کسب کرده است.

این ورزشکار کردستانی تمرینات تکنیکی و تاکتیکی خود را زیر نظر الهه دارستانی سرمربی تیم ملی به مدت سه روز انجام خواهد داد.

گفتنی است، اردوی تدارکاتی تیم های ملی بسکتبال نوجوانان کشور طی روزهای 23 تا 28 مهرماه در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه