English

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان:

تعهد ما خدمت به مردم و رضایت آنهاست/ تکمیل اورژانس جدید بیمارستان حاجی آباد در اولویت است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در بازدید دو روزه خود از مراکز بهداشتی درمانی مناطق رودان و حاجی آباد، گفت: ارائه خدمت در این شرایط بسیار کار طاقت فرسا و قابل درک است ، ولی ما تعهد کردیم به مردم خدمت کنیم، حافظ جان و سلامت مردم باشیم و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

تعهد ما خدمت به مردم و رضایت آنهاست/ تکمیل اورژانس جدید بیمارستان حاجی آباد در اولویت است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، حسین داودی در بازدید از اورژانس بیمارستان رودان گفت :  اجرای کد 99 (رسیدگی به بیماران بدحال) و سرعت عمل اعضای این تیم و فرآیند رسیدگی به بیمارانی که شامل کد 99 می شوند باید بصورت مستمر بررسی شود تا نقاط ضعفی اگر وجود دارد مرتفع شود.

وی  در جمع پرسنل مرکز بهداشتی درمانی روستایی احمد آباد از توابع کوشا احمدی شهرستان حاجی آباد گفت: ارائه خدمت در این شرایط بسیار کار طاقت فرسا و قابل درک است، ولی ما تعهد کردیم به مردم خدمت کنیم، حافظ جان و سلامت مردم باشیم و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

 داودی از پنج پروژه جدید در حال ساخت شامل؛ مرکز بهداشتی درمانی روستایی احمد آباد و چاله مورت و همچنین اورژانس بیمارستان حاجی آباد و خانه بهداشت احمد آباد و آب نما در رودان بازدید کرد و استفاده از مصالح مرغوب و با کیفیت با رعایت هزینه ها را حائز اهمیت دانست و تصریح کرد : با توجه به قدیمی بودن ساختمان های این مراکز ساخت محل های جدید به سرعت در دستور کار قرار گرفت و بزودی وارد چرخه خدمت می شوند.

وی افزود: پروژه‌های خیر آباد و آب نما ،پیشرفت فیزیکی 100 درصد داشته و در حال حاضر فقط دیوار کشی ابنیه در حال انجام است که در چند روز آینده، این دو پروژه هم آماده خدمت رسانی می باشد

همچنین پروژه های مراکز بهداشتی درمانی چاله مورت با پیشرفت فیزیکی بالای 80 درصد ، نسبت به بازدید قبلی رشد چشمگیری داشتند که امید است به زودی وارد چرخه ارائه خدمت به هم استانی های عزیز شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ضمن قدردانی از زحمات و پیگیریهای مدیران شبکه های بهداشت رودان و حاجی آباد بر اهمیت تکمیل اورژانس جدید بیمارستان حاجی آباد تاکید کرد و  این بخش را حیاتی و از اولویت های اول پروژه های آن منطقه عنوان کرد.

این مقام مسئول در بازدید از بخشهای بیمارستان حاجی آباد در حضور پرسنل بهداشتی و درمانی ضمن قدردانی از دکتر همتی استاندار هرمزگان بخاطر نگاه مثبت و روحیه مطالبه گری برای احقاق حق مردم غیور استان هرمزگان ادغان کرد: باعث خرسندی است که نمایندگان مردم استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی بعنوان نماینده ما پیگیر سلامت مردم هستند، ما دست یاری آنها را به گرمی می فشاریم.

وی به مدت دو روز در مناطق رودان و حاجی آباد از بیمارستان امام علی (ع) رودان، بیمارستان فاطمه الزهرا حاجی آباد، مراکز خدمات جامع سلامت روستایی آب نما، خیرآباد، احمدآباد و چاله مورت-خانه های بهداشت پشته خیر آباد، مازگرد، چاه بنه ، باغ چنار ، مرکز بهداشتی درمانی شبانه روزی زیارتعالی نحوه ارائه خدمات سلامت را مورد بررسی قرار داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه