English

پایان رقابت های بسکتبال لیگ بانوان بزرگسال کشور در رشت

دور برگشت از مرحله اول رقابت های بسکتبال قهرمانی لیگ دسته اول بانوان بزرگسال کشور، با تداوم صدرنشینی تیم سپنتا تهران در رشت پایان یافت.

پایان رقابت های بسکتبال لیگ بانوان بزرگسال کشور در رشت

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، در این مرحله هر تیم سه مسابقه برگزار کرد که در نهایت، تیم بسکتبال بانوان سپنتا تهران با کسب سه پیروزی همانند دور رفت در صدر جدول این رقابت ها قرار گرفت.

همچنین تیم بسکتبال بانوان سفیر آفتاب پارس در مکان دوم و تیم بسکتبال بانوان نفت مسجد سلیمان نیز در رتبه سوم قرار دارد.

در بازی های برگزار شده از روز پایانی این رقابت ها، ابتدا تیم بسکتبال بانوان سپنتا تهران با نتیجه 60 بر 56 برابر رهپویان بندرعباس به برتری رسید و تیم بسکتبال بانوان هیات گیلان موفق شد با نتیجه 59 بر 55 تیم سفیر آفتاب پارس را شکست دهد.

در دور برگشت رقابت های بسکتبال قهرمانی لیگ دسته اول بانوان بزرگسال کشور ، تیم های هیات گیلان، سپنتا تهران، نفت مسجد سلیمان، رهپویان بندرعباس و سفیر آفتاب پارس به صورت متمرکز با هم به رقابت پرداختند.

دور برگشت از رقابت های بسکتبال قهرمانی لیگ دسته اول بانوان بزرگسال کشور به مدت سه روز در سالن اختصاصی بسکتبال مجموعه ورزشی شش هزار نفره رشت برگزار شد.

رقابت های بسکتبال قهرمانی لیگ دسته اول بانوان بزرگسال کشور با حضور 10 تیم در 2 گروه پنج تیمی به صورت رفت و برگشت و متمرکز برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه