English

مدیرکل ورزش و جوانان استان:

ورزش و جوانان لرستان برنامه‌های متنوعی در هفته تربیت بدنی و ورزش خواهد داشت

علی‌یاور عزیزپور با اعلام برنامه‌های هفته تربیت بدنی در سال96، از تنوع این برنامه‌ها نسبت به دوره‌های پیشین خبرداد.

ورزش و جوانان لرستان برنامه‌های متنوعی در هفته تربیت بدنی و ورزش خواهد داشت

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، مدیرکل ورزش و جوانان استان،  با اشاره به در پیش بودن هفته تربیت بدنی، گفت: امسال نسبت به دوره‌های گذشته، برنامه‌های اجرایی در هفته تربیت بدنی و ورزش، هم از نظر کمّی و هم از نظر کیفی، شرایط متفاوت و مطلوب‌تری خواهد داشت.

علی‌یاور عزیزپور با اشاره به اینکه، 26مهر تا 2 آبان، هفته تربیت بدنی است، گفت: برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی امسال، برنامه‌ریزی خوبی از سوی کارشناسان ما صورت گرفته که امیدواریم به نحو شایسته و مطلوبی اجرا شود.

وی، شعار هفته تربیت بدنی و ورزش در سال 96 را «ورزش، سلامت، فرهنگ و امید» عنوان کرد و گفت: برای ایام این هفته، برنامه‌هایی متناسب با شعارهای اعلامی از سوی وزارت ورزش و جوانان در نظر گرفته‌ایم که امیدواریم تاثیرگذار باشد.

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان همچنین با اشاره به اینکه 27 مهرماه مصادف با دومین روز هفته تربیت بدنی است و کلیه اماکن ورزشی تحت پوشش این اداره کل به صورت رایگان در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد، گفت: در این روز، طرح استفاده رایگان از اماکن ورزشی کشوری است و ما در استان لرستان نیز، به صورت رایگان در خدمت علاقمندان به ورزش خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه