English

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان:

آماربرداری از ۲۱ هزار منبع آبی لرستان آغاز شد

رضا میرزایی از آغاز آماربرداری 21 هزار منبع آبی استان لرستان خبر داد.

آماربرداری از 21 هزار منبع آبی لرستان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، رضا میرزایی در جلسه توجیهی آماربرداران گفت: در این آماربرداری 6450 دهنه چشمه، 1313 رشته قنات، 6608 حلقه چاه، حدود 5500  موتور پمپ، 108 آب بندان و 750 نهر بایستی آماربرداری شود.

وی تصریح کرد: پروژه آماربرداری سراسری از منابع و مصارف آب‌های سطحی و زیر زمینی با هدف تعیین تعداد و میزان حجم تخلیه منابع آب زیر زمینی و تعین پتانسیل و حجم مصارف آبهای سطحی و زیر زمینی برای انجام مطالعات مختلف از جمله تهیه بیلان منابع آب و مدیریت حوضه‌های آبریز و مطالعات طرحهای عمرانی و برنامه ریزی بهینه منابع آب انجام می شود.

میرزایی، اضافه کرد: شرکت آب منطقه‌ای در این راستا با 5 شرکت مهندسین مشاور متخصص در این امر و یک شرکت مهندسین مشاور ناظر قراردادی با اعتباری بالغ بر 24 میلیارد ریال قرارداد منعقد نموده است.

وی، تصریح کرد: در سطح استان 13 محدوده مطالعاتی مستقل و 14محدوده مطالعاتی مشترک با استان‌های مجاور مورد آماربرداری قرار می گیرند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان، با اشاره به حضور 17 اکیب آمار بردار متشکل از 34 مرد با تحصیلات دانشگاهی برای کارهای میدانی و صحرایی اظهار داشت: 15 بانو با تحصیلات دانشگاهی نیز برای انجام کارهای دفتری و بانک اطلاعات و تهیه نقشه ها بکارگیری شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه