English

رئیس سازمان صنعت، و معدن کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

آغاز اجرای طرح کارورزی دانش‌آموختگان در صنعت و معدن / جذب ۸۰۰ کاروز در استان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از آغاز اجرای طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی توسط صنعت و معدن در این استان خبر داد.

آغاز اجرای طرح کارورزی دانش‌آموختگان  در صنعت و معدن / جذب 800 کاروز در استان

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، داریوش دیودیده عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به مصوبه شورای اشتغال استان، مطابق برنامه ریزی‌هایی که در نشست عمومی مجموعه خانواده داشتیم، از مجموع 800 نفر کارورزی که باید جذب کنیم 300 نفر را به شهرستان بویراحمد، 200 نفر شهرستان‌های گچساران و باشت، کهگیلویه بزرگ 200 نفر و شهرستان‌های دنا و بهمئی هرکدام 50 نفر واگذار کرده‌ایم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: خانه صنعت و معدن استان، شرکت شهرک‌های صنعتی استان، اتاق‌های اصناف، اتاق بازرگانی و سازمان زمین شناسی حداقل در دو هفته افراد را ساماندهی و به واحدهای پذیرنده زیرپوشش هدایت می‌نمایند.

وی عنوان کرد: در هر شهرستان یک نفر را مسئول پیگیری و پاسخگویی طرح فوق مشخص نموده ایم و از متقاضیان عزیز و واحدهای محترم پذیرنده خواستاریم چنانچه مشکلی در بحث مشکلات سامانه و یا نحوه ثبت نام خود داشتند می‌توانند به نمایندگان ما مراجعه نمایند.

دیودیده بیان کرد: اجرای طرح کارورزی که با هدف جذب فارغ التحصیلان دانشگاهی بیکار از مقطع کاردانی تا مقطع دکتری اجرایی شده است جامعه هدف اجرای این طرح، دانش آموختگان دانشگاهی و واحدهای پذیرنده اعم از بخش خصوصی و تعاونی هستند که درگام اول کارفرما را تشویق می‌کنیم تا نیروی کار فارغ التحصیل دانشگاهی جدید را جذب کند و در مرحله بعد هدف ما آماده سازی نیروی کار برای بازار کار است که این افراد در دوره کارورزی مهارت لازم برای ورود به بازار کار را کسب می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه اکنون اشتغال مهم‌ترین مشکل نیروی جوان و مردم این استان است، گفت: اکنون بیکاری در جامعه و استان همه گیر شده است و هیچ خانواده‌ای بدون بیکار وجود ندارد و بنابراین باید مدیریت مناسب در این بخش انجام و افراد برای اشتغال‌زایی خود تلاش کنند.

دیودیده با تاکید بر اینکه مجموعه صنعت و معدن استان برای رفع مشکلات در حوزه اشتغال و رفع بیکاری از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند، گفت: ایجاد اشتغال نیاز امروز جامعه ما است که همه ما موظف به تلاش برای رونق این امر مهم و کاهش مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ناشی از بیکاری هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه