English

مدیر کل آموزش و پرورش استان قم:

بازنشستگان فرهنگی عزیزشما گنجینه های هنر و تجربه اید

مدیر کل آموزش و پرورش استان نیز با بیان اینکه پیشکسوتان و بازنشستگان عزیز ما آئینه تمام نمایی برای کارکنان کنونی در آینده هستند افزود:شما گنجینه های هنر و تجربه اید که حاکمیت و حکومت به هیچ عنوان زحمات شما را فراموش نخواهد کرد.

بازنشستگان فرهنگی عزیزشما گنجینه های هنر و تجربه اید

به گزارش خبرگزاری موج ازقم،در مراسم آئین تجلیل از پیشکسوتان و بازنشستگان آموزش و پرورش قم که با برنامه های مختلف فرهنگی و هنری همراه بود ابتدا حسین فروغی رئیس کانون بازنشستگان آموزش و پرورش استان قم با تجلیل از شأن و منزلت فرهنگیان پیشکسوت و بازنشسته به بیان اقدامات کانون پرداخت و یاد آور شد که کانون بازنشستگان آموزش و پرورش استان تمام تلاش خود را در حفظ شأن و منزلت این فرهنگیان عزیز به کار گرفته و با تمام وجود در خدمت رسانی به امیران علم و دانش تلاش خواهد نمود.

درادادمه  مدیر کل آموزش و پرورش استان نیز با بیان اینکه پیشکسوتان و بازنشستگان عزیز ما آئینه تمام نمایی برای کارکنان کنونی در آینده هستند افزود:شما گنجینه های هنر و تجربه اید که حاکمیت و حکومت به هیچ عنوان زحمات شما را فراموش نخواهد کرد.

وی تجلیل از مقام شامخ فرهنگیان به ویژه بازنشستگان را وظیفه ای خطیر دانست و افزود مدیران باید این مهم را از افتخارات زندگی خود بدانند و نسبت به این قشر تلاشگر نگاه و نگرش ویژه ای داشته باشند.

 حمید رضا شیخ الاسلام در پایان از زحمات سی سالۀ پیشکوستان و بازنشستگان عزیز تجلیل کرد و گفت:اداره کل آموزش و پرورش استان همواره در خدمت این عزیزان بوده و مفتخر است به این خدمات ادامه بدهد و از هیچ کوششی فروگذار نکند.

یاد آور می شود در پایان این مراسم که از طرف کانون بازنشستگان آموزش و پرورش قم و همراهی اداره کل استان برگزار شد از چند فرهنگی پیشکسوت تجلیل گردید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی