English

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم:

کشف بیش از ۶۷ کیلوگرم حشیش و تریاک در قم

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف بیش از 19 کیلوگرم تریاک و 48 کیلوگرم حشیش جمعاً به مقدار67 کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح استان خبر داد.

کشف بیش از 67 کیلوگرم حشیش و تریاک در قم

به گزارش خبرگزاری موج ازقم،به نقل از پایگاه خبری پلیس،رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم،در تشریح کشف  مواد مخدرخبر اظهار داشت: در تحقیقات پلیس مبارزه با مواد مخدرفرماندهی انتظامی استان بر روی عناصر اصلی قاچاقچیان مواد مخدر مشخص شد فردی قصد دارد مقادیری مواد مخدر را با یک دستگاه خودروی سواری از یکی از استان های مرکزی به قم منتقل کند که موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران مبارزه با پلیس مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی، به محورهای ورودی به استان قم از سمت کاشان اعزام و اقدام به کنترل خودروهای عبوری کردند.

سرهنگ غلامعباس بلفکه ادامه داد: نهایتاٌ با انجام  اقدامات پلیسی صورت گرفته، یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس مشکی رنگ با دو نفر سرنشین در اتوبان قم کاشان و ابتدای حوزه استحفاظی استان شناسایی و ماموران اقدام به تعقیب نامحسوس خودرو کردند.

وی بیان داشت: ماموران به جهت توقف خودرو با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک تیر هوایی و سپس به سمت لاستیک خودرو می کنند که خودرو در نهایت متوقف و راننده و سرنشین خودرو دستگیر می شوند.

بلفکه خاطرنشان کرد: در بازرسی از محل ماموران مقدار 48 کیلو و پانصد گرم حشیش در قالب 48 بسته و مقدار 19 کیلو و 150 گرم تریاک در قالب دو بسته جمعاً به مقدار67 کیلوگرم را کشف و متهمان نیز به همراه خودروی توقیفی و مواد مخدر مکشوفه به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر استان منتقل می کنند.

رئیس  پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پایان تصریح کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و متهمان با صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه