English

همزمان با مناطق ۳۷ گانه پخش فرآورده های نفتی گیلان انجام شد

برگزاری بیست و سومین دوره مقدماتی مسابقات سراسری قرآن، اذان و نهج البلاغه

آیین افتتاحیه مرحله مقدماتی بیست و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن، اذان و نهج البلاغه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان برگزار شد.

برگزاری بیست و سومین دوره مقدماتی مسابقات سراسری قرآن، اذان و نهج البلاغه

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، درمرحله مقدماتی این دوره از مسابقات شرکت کنندگان در دو گروه شفاهی با ۳۱ نفر در رشته شفاهی و ۳۸ نفر کتبی با یکدیگر به رقابت پرداختند. 

مریم پورنصراله رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان با ارائه گزارشی از عملکرد و اقدامات درعرصه فعالیت های قرآنی گفت: هر ساله به تعداد متسابقین اضافه شده و از سطح کارکنان به خانواده ها نیز رسیده است و امسال نیز با ۷۰ نفر شرکت کننده این مسابقات برگزارشد.

سیدکاظم اسد معاون مالی اداری منطقه نیز در این مراسم ضمن خوش آمدگویی به شرکت کنندگان گفت: ما هرساله شاهد افزایش تعداد شرکت کنندگان مسابقات سراسری قرآن هستیم و این نشان دهنده این است که حرکت فرهنگی منطقه برای خانواده ها در جهت درست می باشد و امیدوارم که همانطور که حرکت به سوی قرآن است عامل به قرآن نیز باشیم زیراکه با عمل به قرآن راه رسیدن به کمالات هموار می شود و بسیاری از بداخلاقیها در جامعه از بین می رود.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام و المسلمین مجتبی شوقی، امام جماعت ستاد منطقه، بابیان اینکه قرآن بالای هفتاد اسم دارد گفت:  نور، معین و شفیع از جمله اسامی قرآن می باشند که خواندن قرآن باعث هویدا شدن این صفات نورانی در انسان می شود و عمل به آن انسان را نورانی ومیکند و هادی انسان در زندگی می شود.

وی همچنین افزود: والدینی که کودکانشان را تشویق به خواندن قرآن می کنند همان قرآن شفیع آنان در دنیا و آخرت خواهد شد زیرا که خواندن قرآن و عمل به آن هادی، معین و شفیع انسان است.  

گفتنی است دوره مقدماتی مسابقات قرآنی با حضور داوران دارالقرآن در دو بخش خواهران و برادران برگزار شد و  نفرات برگزیده از هر رشته و گروه به مرحله نیمه نهایی راه خواهند یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه