English

استاندار کردستان:

اصل مهم برای من در این مسوولیت احترام به همه مردم کردستان است/رویکرد من اقتصادی است

استاندار کردستان در آیین معارفه خود، احترام به مردم، وحدت و همدلی جامعه و توسعه اقتصادی در استان را سه رویکرد مدیریتی خود عنوان کرد.

اصل مهم برای من در این مسوولیت احترام به همه مردم کردستان است/رویکرد من اقتصادی است

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج، بهمن مرادنیا امروز شنبه(22 مهر ماه) در آیین تقدیر و معارفه استاندار کردستان، اظهار کرد: مسئولیت استانداری کردستان را فرصتی مغتنم می دانم و امیدوارم بتوانم از این فرصت برای خدمت به مردم استان استفاده کنم.

وی از اعتماد دولت تشکر کرد و افزود: اصل مهم و اول برای من در این مسئولیت، احترام به همه مردم کردستان به معنای واقعی است نه با تظاهر و ریا چراکه احترام جزء فرهنگ مردم کردستان و برای من یک اصل اساسی است.

استاندار کردستان عنوان کرد: دومین اصل و اولویت برای من در این استان وحدت و همدلی است و اعلام می کنم که هیچ گروه، جناح و باندی ندارم و همه مردم استان باند و جناح من هستند.

وی ادامه داد: فارغ از هر خط سیاسی و با مشی اعتدال و قبول برنامه های دولت، دست یاری به سوی همه اقشار مردم کردستان برای این وظیفه سنگین دراز می کنم.

مرادنیا با اشاره به اینکه نباید کردستان را استان محروم خواند، گفت: امیدوارم این اسم از کردستان برداشته شود چراکه این استان دارای ظرفیت های زیاد از جنبه های مختلف است که می توان با بهره گرفتن از آنها استان را از محرومیت رها کرد.

وی بخشی از این عقب ماندگی را نتیجه بی توجهی دانست و افزود: باید به خودمان بیاییم و دست از حاشیه سازی و باندبازی و مسائل سیاسی و جناحی برداریم تا بتوانیم به استان خدمت کنیم.

استاندار کردستان اعلام کرد: گرچه رویکرد من اقتصادی است اما با هدف اصلی خدمت به مردم استانم آمده ام.

معارفه استاندارکردستان

وی به اهمیت بخش خصوصی در اقتصاد اشاره کرد و یادآور شد: متاسفانه فرهنگ برخورد با بخش خصوصی در استان وجود ندارد و همه چنین تصور می کنند که بخش خصوصی به دنبال رانت است درحالیکه در کشورهای توسعه یافته جهان، بخش خصوصی نقش فعال و موثر دارد.

مرادنیا ادامه داد: معجزه به دست سرمایه گذاران استان می تواند صورت گیرد به این شرط که فرهنگ برخورد با بخش خصوصی را رعایت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: وزیر کشور همزمان با سپردن این مسئولیت به من خواستار رعایت سه اصل صداقت، امانت و وفاداری شده اند که من اعلام می کنم تا روزی که در این مسئولیت هستم به مردم این استان دروغ نگویم، این مسوولیت را امانت نظام بدانم و برای همیشه به مردم کردستان وفادار بمانم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه