English

با تصمیم وحید رشیدی؛

۱۵ نفر از مدیران شهرداری خرم‌آباد برکنار شدند

وحید رشیدی در احکامی جداگانه، 15 نفر از مدیران شهرداری خرم‌آباد و سازمان‌های تابعه را برکنار، و در آیینی، مدیران جدید بخش‌های مختلف را منصوب و معرفی کرد.

15 نفر از مدیران شهرداری خرم‌آباد برکنار شدند

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، ظهر امروز شنبه ۲۲ مهر ماه، آیین تودیع و معارفه 15 نفر از مدیران شهرداری خرم‌آباد، به ریاست وحید رشیدی و با حضور معاونین و پرسنل شهرداری برگزار شد.

شهردار خرم‌آباد در این مراسم، 15 نفر از مدیران مناطق و سازمان‌های تابعه شهرداری را برکنار و به جای آنان، فرشید خدامرادی را به عنوان سرپرست معاونت خدمات شهری، سعید حسین‌زاده را به عنوان سرپرست شهرداری منطقه یک، مسعود ارمغان را به عنوان سرپرست شهرداری منطقه سه، حمید علیرضایی را به عنوان سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، رضا دریکوند را به عنوان سرپرست سازمان پسماند، اسماعیل پویان‌مهر را به عنوان سرپرست سازمان میادین، میوه و تره‌بار، یداله یوسفوند را به عنوان سرپرست سازمان آرامستان‌ها، سجاد نعمتی را به عنوان سرپرست سازمان خدمات موتوری، مهدی گل‌میرزایی را به عنوان سرپرست سازمان فاوا، بهزاد رضوانی را به عنوان معاون شهرداری منطقه یک خرم‌آباد و ابراهیم ورزی را به عنوان مدیر عمران شهرداری مرکزی منصوب و معرفی کرد.

گفتنی‌است، این حجم از تغییرات در بدنه مدیریتی شهرداری خرم‌آباد، با روی کارآمدن وحید رشیدی به عنوان شهردار این شهر صورت گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی