English

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان:

امنیت دانش آموزان هرمزگان با ارائه آمارها ی دروغ در خطر است

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان، گفت: نوسازی مدارس هرسال آماری می‌دهد مبنی برجذب پول و از طرفی مشکلات بسیار حادی در مدارس سطح استان داریم، این آمارها را باور کنیم یا عدم امنیت دانش آموزان در مدارس در حال تخریب را؟ نوسازی مدارس چه می‌کند؟

امنیت دانش آموزان هرمزگان با ارائه آمارها ی دروغ در خطر است

به گزارش خبرگزاری موج، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی در چهارمین جلسه شورای اداری استان هرمزگان، با بیان اینکه مسئولان به برخی مسائل نزدیک به خود کم توجه هستند، اضافه کرد: بعضی از ما مسئولین فرزندان، نزدیکان، حتی رئیس دفترمان را نمی‌بینم و عملکردش را نمی‌سنجیم بیشترین آسیب را از نزدیکان خود می‌بینم.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان خطاب به استاندار هرمزگان، خاطرنشان کرد: نیروهایی را که به درد می‌خوردند به کار بگیرید و از قوی‌ترین فشارها از وزارت خانه هم تأثیر نگیرید، استاندار باید مدیران خود را انتخاب کند

به استانداری ارادت دارم که مستقل باشد

آیت‌الله نعیم‌آبادی بابیان اینکه من به استانداری ارادت خواهم داشت که مستقل باشد، نیروهایش را خودش انتخاب کند و مرد کار باشد، ابراز کرد: همه محترم و عزیزند اما در کار خود اجازه دخالت به هیچ‌کس را ندهید، من 27 سال است نماینده رهبری در این استان هستم یک‌بار کسی را توصیه نکرده‌ام چون به من ربطی ندارد.

وی بیان کرد: استانداری 12 سال قبل در این استان گفت مشکل مسکن فرهنگیان حل است اما هنوز حل‌نشده است، نوسازی مدارس هرسال آماری می‌دهد مبنی برجذب پول و از طرفی مشکلات بسیار حادی در مدارس سطح استان داریم، آیا این آمارها را باور کنیم یا عدم امنیت بچه‌های مردم در مدارس در حال تخریب را؟ نوسازی مدارس چه می‌کند؟

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی