English

نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

دولت در انتخاب استاندار کردستان به خواسته مردم عمل کرد

نماینده ولی فقیه در استان کردستان مدیریت جهادی باعث موفقیت در مدیریت و اعتلای آن جهت تحقق آرمان های انقلاب اسلامی می شود.

دولت در انتخاب استاندار کردستان به خواسته مردم عمل کرد

به گزارش خبرگزاری موج، آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی، روز شنبه در آئین تودیع و معارفه استاندار کردستان که با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در مجتمع فرهنگی و هنری سنندج برگزار شد، افزود: طبق فرمایشات قرآن کریم، مردم به خدمات مدیران نیاز داشته و ضروری است مسئولان با تلاش خود این نیازها را برطرف کنند.
به گفته وی، رفع نیازمندی های مردم با وجود اینکه باعث خستگی مدیران می شود اما رضایت مندی آنان پس از مشاهده نتیجه ها می تواند مهمترین تشویق مدیران در ارائه خدمت باشد.
نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مسئولیت فرصت و نعمتی از سوی خداوند به مدیران است ادامه داد: مسئولان باید از این فرصت به بهترین نحو احسن استفاده کنند.

به گفته آیت الله شاهرودی، با توجه به مشکلات استان، انتخاب استانداری بومی مهمترین خواسته مردم این استان بود که رئیس جمهوری و هیات دولت با انتخاب استانداری بومی خواسته های آنان را محقق کرده است.
وی ادامه داد: رفع مشکلات استان کردستان نیازمند استانداری با نگاه اقتصادی، سرمایه گذاری برای رفع مشکلات معیشتی و اشتغال در کردستان است که انتظار می رود استاندار جدید هم سو با برنامه های دولت در این راستا حرکت کند.
وی ظرفیت های استان را اشتغالزا عنوان کرد و افزود: تمامی مسئولان استان باید ایجاد اشتغال را در اولویت کاری خود قرار دهند تا عدالت مطلوب اقتصادی و اجتماعی در استان تحقق یابد.
وی تحقق عدالت در استان را نیازمند رساندن بسیاری از شاخص های کردستان به میانگین کشوری عنوان کرد.
وی به سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان فرهنگی کردستان اشاره کرد و گفت: ثمرات این سفر همچنان ادامه داشته و تا کنون چهار برابر مصوبات در استان هزینه شده است.
در این آیین بهمن مرادنیا به هفدهمین استاندار کردستان پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دومین استاندار کردستان در دولت تدبیر و امید و چهارمین استاندار بومی این استان با حضور وزیر کشور معرفی شد.
پیشتر (از 10 آذر سال 1392) عبدالمحمد زاهدی در سمت استاندار کردستان قرار داشت و اکنون استاندار استان قزوین است که امروز برای این آئین به کردستان سفر کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه