English

مهنا بابایی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شفت شد

مهنا بابایی مقدم از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شفت منصوب شد.

مهنا بابایی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شفت  شد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، فیروز فاضلی در جلسه معارفه سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شفت که با حضور معاونین اداره‌کل برگزار شد، گفت: مهنا بابایی به عنوان دومین بانویی محسوب می شوند که مدیریت اداره یک شهرستان در مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برعهده ایشان قرار داده شده است و هدف از این انتخاب علاوه بر توانمندی های خانم بابایی، استفاده از ظرفیت  بانوان به نحو احسنت می باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اظهار کرد: هنر در جهت انقال مفاهیم از جایگاه ویژه ای برخوردار است و فرهنگ و هنر از مهم‌ترین عوامل در جهت پیشرفت جوامع بشری هستند.

وی ادامه داد: ما باید فضای لازم را برای هنرمندان ایجاد کنیم تا با آسودگی بتوانند کارهای فرهنگی و حوزه های نرم افزاری را انجام بدهند و بدانند کارهای فرهنگی متعلق به آنهاست و امیدواریم که در شهرستان شفت هم همانند گذشته شاهد تغییرات مثبت در زمینه رشد و تعالی فرهنگ و هنر باشیم.

مهنا بابایی نیز در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر ار حسن نظر و اعتماد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، ابراز کرد: امیدوارم با حمایت ها و مساعدت های مدیریت محترم و بهره گیری از تمام ظرفیت های هنرمندان فهیم و شایسته شهرستان و همکاری همکاران بی نظیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شفت، بتوانیم سهم بسزایی در رشد و بالندگی این شهرستان داشته باشیم.

در پایان این مراسم، حکم مسئولیت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شفت توسط مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به مهنا بابایی مقدم تحویل داده شد که در متن این حکم آمده است: «نظر به تعهد و توانایی جنابعالی، با حفظ پست سازمانی از مورخ ١٣٩٦/٧/٨ به سمت سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شفت منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از کلیه ظرفیت های موجود و نیروهای کارآمد و فرهیخته ی اصحاب فرهنگ و هنر تعامل سازنده با مسوولان شهرستان در جهت رشد فضایل اخلاق و شکوفایی و اعتلای فرهنگ و هنر اسلامی و ایرانی موفق و موید باشید.»

مهنا بابایی مقدم، کارشناس ارشد مشاوره است؛ وی پیش از این کارشناس فرهنگی و مطبوعات و امور قرآنی، عضو کمیته بانوان فرمانداری، مسوول روابط عمومی و به مدت پنج سال جانشین رییس اداره در فرهنگ و ارشاد اسلامی رضوانشهر بود.

همچنین سابقه تدریس در دانشگاه و کارگاه های آموزشی مختلف در کارنامه کاری این بانوی جوان گیلانی به چشم می خورد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی