English

امام جمعه موقت گرگان:

امروز آمریکا از آمادگی و پیشرفت مسلمانان و کشورهای منطقه می‌ترسد

امام جمعه موقت گرگان با تاکید بر اینکه آمریکا امروز از آمادگی و پیشرفت مسلمانان و کشورهای منطقه می‌ترسد، گفت: نباید در برابر دشمنان و آمریکا و خواست‌های آنان کوتاه بیاییم چرا که آنها هیچ‌گاه کوتاه نیامده و به‌دنبال متلاشی‌کردن مکتب اسلام هستند.

امروز آمریکا از آمادگی و پیشرفت مسلمانان و کشورهای منطقه می‌ترسد

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام قربان‌علی برقرار در خطبه‌های نمازجمعه گرگان با اشاره به سخنان رئیس‌جمهور آمریکا و موضع‌گیری‌های وی درباره ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: قرآن درباره برخورد با این گونه افراد و رفتارها که همه دنیا را به بازی گرفته و با نیروی مردمی سپاه ما این‌گونه برخورد می‌کند، راهنمایی کرده است.

تفاسیر قرآن و تاکیدات مقام معظم رهبری

وی افزود: به آمریکا نباید اعتماد کرد و دشمن هیچ‌گاه به کم قانع نیست و این حرف درستی نیست که برخی می‌گویند برای جلوگیری از گرسنگی مردم باید مذاکره کرد و کنار آمد.

امام‌جمعه موقت گرگان تصریح کرد: دشمن به دنبال تسلیم ماست و به کم قانع نیستند و همواره به دنبال متلاشی‌کردن دین اسلام هستند چرا که اینها از اسلام سیلی خوردند و اکنون به دنبال متلاشی کردن آن هستند. دشمن تنها با سقوط دین شما راضی می‌شود و اگر روزی دشمن از شما راضی بود در دینداری خود شک کنید.

وی اظهار کرد: ما با رابطه با دنیا مخالف نیستیم اما مسلمان باید در همه جهات استقلال و آزادی داشته باشد و نباید زیر سلطه کفار قرار بگیرد و باید جلوی نفوذ دشمن به جامعه اسلامی گرفته شود. مسلمانان باید از نظر نظامی بالاترین قدرت را داشته باشند و باید در برابر همه دشمنان شناخته و ناشناخته، مسلمانان همواره آماده باشند.

برقرار گفت: آمریکا امروز از این آمادگی و پیشرفت مسلمانان و کشورهای منطقه می‌ترسد و با سپاه پاسداران ما این‌گونه برخورد می‌کند، چرا که می‌خواهد همواره قدرت برتر نظامی در دنیا باشد. سپاه اسلام دژ محکمِ نظام و عامل عزت دین است و امنیت را ایجاد می‌کند و قوام یک ملت به سپاه آن ملت بوده و سپاه پاسداران نیرویی مردمی و محبوب مردم است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه