English

آزمون ورود به حرفه مهندسان همزمان با سراسر کشور در رشت، لنگرود و بندر انزلی برگزار شد

آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور بیش از 6 هزار و پانصد نفر همزمان با سراسر کشور در استان گیلان در شهرستان های رشت، لنگرود و بندر انزلی در رشته های معماری، عمران، نقشه برداری، تاسیسات مکانیکی و برقی، ترافیک، شهرسازی و نقشه برداری برگزار شد.

آزمون ورود به حرفه مهندسان همزمان با سراسر کشور در رشت، لنگرود و بندر انزلی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، حجت شعبانپور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان با اشاره به اجرای صحیح قانون مهندسی ساختمان گفت: هر ساله به منظور اجرای صحیح قانون نظام مهندسی وکنترل ساختمان، آزمون نظام مهندسی در رشته های مختلف برگزار می گردد تا افراد با صلاحیت پذیرفته و وارد بازار کار شوند که ورود کارشناسان حرفه ای به بازار ساخت وسازها، نقش مهمی در کیفیت سازه ها وتاثیر آن بر ساختار شهری داردکه در این زمینه سازمان نظام مهندسی ساختمان،  نقش نظارتی بسیار مهمی را ایفا می کند.

وی افزود: از مهندسان بخش ساختمان انتظار می رود که  پس از پذیرفته شدن در آزمون نسبت به رعایت نظامنامه رفتار حرفه ای اخلاقی و مقررات ملی ساختمان  پایبند باشند.

علی خاوری نیز گفت: در راستای اجرای قانون نظام مهندسی و کنترل اجرای ساختمان ،آزمونهای ورود به حرفه مهندسان، طی امروز و فردا برگزار می شودکه در مجموع 6572  نفر برای شرکت در این آزمون اعلام آمادگی کردند.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با بیان اینکه آزمون نظام مهندسی هرساله برای تعیین سطح مهندسین به منظور اخذ پروانه اشتغال به کار و ورود به حرفه مهندسان برگزار می گردد، افزود: این آزمون برای تایید و اخذ صلاحیت در سه بخش طراحی، نظارت و اجرا برگزار می شود.

وی با اشاره به محل برگزاری آزمون خاطرنشان کرد: که این آزمون  به جهت تعداد نفرات شرکت کننده و رفاه حال شرکت کنندگان، حوزه  آزمونی نیز در لنگرود و بندر انزلی پیش بینی شده است.

گفتنی است؛ زمان اعلام نتایج این آزمون متعقاباً از طریق وبسایت دفتر امور مقررات ساختمان، به نشانی:www.inbr.ir به اطلاع شرکت کنندگان خواهد رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه