English

درمسابقات جهانی پیشکسوتان؛

کشتی گیران کردستانی دو نشان طلا و برنز رقابت های جهانی را صید کردند

آزاد علی محمد پور و محمد صادق خشنودی ورزشکاران پیشکسوت کردستانی در پایان رقابت های کشتی فرنگی جهان به ترتیب نشان طلا و برنز این مسابقات را به دست آوردند.

کشتی گیران کردستانی دو نشان طلا و برنز رقابت های جهانی  را صید کردند

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج، رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی پیشکسوتان جهان در روزهای 18 تا 20 مهرماه در شهر پلودیف بلغارستان برگزار شد.

این مسابقات در 5 گروه سنی با شرکت 600 کشتی گیر از 41 کشور دنیا و با حضور چهره های نامداری همچون الدار کورتانیدزه از گرجستان و آندره ورونسکی قهرمان المپیک از لهستان انجام گرفت.

کردستان با سه نماینده در رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی پیشکسوتان جهان حضور یافت که ورزشکاران استان به دو نشان طلا و برنز در این مسابقات دست یافتند.

در گروه  A، آزاد علی محمد پور کشتی گیر عنوان دار سقزی در وزن 70 کیلوگرم صاحب مدال طلا شد و با قتدار بر سکوی نخست این رقابت ها ایستاد.

همچنین محمد صادق خشنودی دیگر ورزشکار سنندجی نیز موفق شد در گروه A، مدال برنز وزن 100 کیلوگرم را به خود اختصاص دهد.

براساس این گزارش، عدنان خدامرادی داور مریوانی و نماینده استان کردستان نیز در مسابقات قهرمانی پیشکسوتان جهان بلغارستان به قضاوت پرداخت.

تیم ملی کشتی فرنگی پیشکسوتان در مجموع 5 گروه صاحب 7 مدال طلا و 5 مدال برنز و 160 امتیاز شد و به عنوان قهرمانی رسید، پس از تیم ایران روسیه با 4 مدال طلا، 6 نقره و 6 برنز و 160 امتیاز در جایگاه دوم ایستاد و تیم آمریکا نیز با 114 امتیاز سوم شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه