English

حاج ماموستاخدایی:

رهبرمعظم انقلاب بزرگترین سرمایه ملت ایران است

امام جمعه سنندج گفت: پرداخت زکات از واجبات دینی است که همه مسلمانان باید در احیا و ترویج آن تلاش کنند.

رهبرمعظم انقلاب بزرگترین سرمایه ملت ایران است

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج، ماموستا عبدالرحمان خدایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مسجد جامع سنندج، اظهار کرد: باید اصول و فروع دین را همواره در زندگی خود یادآوری کنیم.

وی با بیان اینکه آئین اسلام بر 11 بند استوار است، گفت: 6 بند از این 11 بند یک ایمان و باور به خدا و کتاب های آسمانی است ، خاطرنشان کرد: فروع دین نیز شامل شهادت است به گونه ای که انسان در کنار باور قلبی به زبان نیز اقرار کند که خدایی جز خدا نیست و عبادت فقط برای خدا باید انجام شود.

امام جمعه سنندج پرداخت زکات از واجبات دینی است که همه مسلمانان باید در احیا و  ترویج آن تلاش کنند، پرداخت زکات موجب حذف فقر در جامعه می شود از این رو انجام این واجب دینی امری ضروری است.

امام جمعه سنندج با اشاره به اصول و فروع دین تصریح کرد: همه مسلمانان باید به این مهم که آئین و دستورات اسلام را مورد توجه و رعایت کنند اهتمام داشته باشند.

ماموستا خدایی با بیان اینکه انسان باید به یکتا بودن و دانایی خدا همواره باور داشته باشد، خاطرنشان کرد: هیچ چیزی بدون خواست خدا به دایره وجود نمی‌آید و مرگ و حیات هر آنچه در دنیا است در دست خدا است.

وی تصریح کرد: خداوند صاحب قدرت در جهان هستی است و هر اتفاقی که خداوند اراده کند در دنیا می‌افتد و تمام صداها را حتی حرکت مورچه‌ای بر زمین را می‌شنود.

امام جمعه سنندج با تاکید بر اینکه خداوند بصیر و صاحب کلام است، گفت: خداوند با پیامبران صحبت کرده چه با واسطه ملائکه و بدون واسطه با پیامبران الهی خود صحبت کرده است.

وی از رهبر معظم انقلاب به عنوان بزرگترین سرمایه ملت ایران نام برد و تصریح کرد: وجود رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران و راهنمایی‌های ایشان موجب شده امروز ایران در جهان از جایگاه بسیار والایی برخوردار باشد.

وی در پایان از درگاه خداوند تبارک و تعالی خواست همواره رهبر معظم انقلاب را برای ملت آزاده و انقلابی ایران حفظ کند و افزود: وجود رهبری و حضور همیشه در عرصه ملت ایران موجب شده دشمنان اجازه هیچ نوع تعدی را به کشور ما به خود ندهند

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه