English

امام جمعه دماوند:

ترامپ معادلات خوش خیالان به آمریکا را برهم زد

امام جمعه دماوند گفت:با نشستن ترامپ روی مسند قدرت تمام محاسبات خوش خیالانه افرادی که آمریکا را دوست خود می‌نامیدند به هم ریخت و امروز باید برای مقابله با این بدعهدی و ایجاد همدلی مردم به میدان آمد.

ترامپ معادلات خوش خیالان به آمریکا را برهم زد

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم فتاح دماوندی ظهر امروز در خطبه‌های سیاسی عبادی نمازجمعه این هفته ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام سجاد(ع) اظهار داشت: امیدوارم علما در مجالس عزاداری و محافل با بیان فضائل این امام بزرگوار، درس‌هایی از سبک زندگی این امام همام را به مردم بیاموزند.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز دست چدنی آمریکا از دستکش ترامپ دیوانه بیرون آمده است تصریح کرد: این روزها یک بار دیگر ثبات شد که ایران همیشه دشمن قسم‌خورده آمریکا باقی می‌ماند و جای هیچ‌گونه خوش‌بینی و وفای به‌عهدی به این کشور وجود ندارد.

امام‌جمعه دماوند ادامه داد: با نشستن ترامپ روی مسند قدرت تمام محاسبات خوش خیالانه افرادی که آمریکا را دوست خود می‌نامیدند به هم ریخت و امروز باید برای مقابله با این بدعهدی و ایجاد همدلی مردم به میدان آمد؛ سپاه همیشه حامی مظلومان و خار چشم دشمنان و مستکبران بوده و می‌ماند.

وی در ادامه با بیان اینکه تنها راه پیشرفت جمهوری اسلامی اطاعت از فرمان رهبری و وحدت در جامعه است عنوان کرد: تضعیف سپاه پاسداران، وزارت اطلاعات و قوه قضائیه به صلاح دولت و ملت نیست، امروزه کانال‌های تلگرامی در فضای مجازی به این موضوع دامن می‌زنند که این موضوع به ضرر کشور است و باید جلوی آن را گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی