English

آیت الله نعیم آبادی؛

وضعیت کشتارگاه قدیم بندرعباس نامناسب است/ برای جان مردم ارزش قائل باشید

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس، با اشاره به وضعیت نامناسب کشتارگاه قدیم بندرعباس، گفت: برای جان مردم ارزش قائل باشید، دولت خرج زیادی کرده و کشتارگاه مجهز جدیدی ساخته است چرا از کشتارگاه قدیم استفاده می‌کنید.

وضعیت کشتارگاه قدیم بندرعباس نامناسب است/ برای جان مردم ارزش قائل باشید

به گزارش خبرگزاری موج از بندرعباس، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی افزود: یاوه گویی‌ها رئیس جمهور امریکا و تروریست خواندن سپاه پاسداران، باعث پشیمانی آنان خواهد شد.

خطیب جمعه بندرعباس با تاکید بر اینکه؛ این امریکا است که عامل ناامنی و صدور تروریست در منطقه است، اظهار داشت: روزی فراخواهد رسید که با قدرت سپاه پاسداران امریکا از غلط کردن‌های خود در منطقه دست می‌کشد.

مردم وظیفه دارند با مأموران استاندارد همکاری کنند

آیت‌الله نعیم‌آبادی در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به روز استاندارد، ضمن قدردانی از تلاشگران این عرصه، اظهار داشت: کلید سلامت جامعه ما در دستان شماست و هرچه قدرت دارید، در مقابله با متخلفان بکار ببرید و به متخلفان هرگز رحم نکنید چرا که با سلامت و جان مردم بازی می‌کنند. مردم نیز وظیفه دارند که با مأموران استاندارد همکاری کرده و اطلاعات لازم را در اختیار مأموران قرار دهند و نسبت به مسائل بی‌تفاوت نباشند.

وی همچنین با اشاره به وضعیت نامناسب کشتارگاه قدیم بندرعباس، گفت: برای جان مردم ارزش قائل باشید، یا کشتارگاه قدیم را درست کنید و یا خرابش کنید. دولت خرج زیادی کرده و کشتارگاه مجهز جدیدی ساخته است چرا از کشتارگاه قدیم استفاده می‌کنید که نه شرایط بهداشتی مناسبی دارد و بوی تعفن و غیربهداشتی بودن آن نیز همه اطراف را فرا گرفته است.

امام جمعه بندرعباس با گرامی‌داشت روز عقیدتی و سیاسی، بیان کرد:نظام جمهوری اسلامی در ارتش و سپاه و مراکز علمی کشور، عالم دینی قرار داده است و این حضور عالم دینی بسیار موثر بوده است و از تلاش‌های عزیزان عقیدتی و سیاسی صمیمانه سپاس‌گزارم.

خطیب جمعه بندرعباس در بخش پایانی اظهارات خود از حضور مردم در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره آیت‌الله طاهری (پدر همسر گرامی‌شان) تقدیر و تشکر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه