English

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

جمهوری اسلامی ایران از حقوق نیروهای مسلح خود با قدرت دفاع میکند

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت:اگر آمریکا تصمیمات اشتباهی در رابطه با سپاه بگیرند بدانند که جمهوری اسلامی ایران از حقوق مردم و نیروهای مسلح خود با قدرت و اقتدار در هر جای جهان دفاع خواهد کرد.

جمهوری اسلامی ایران از حقوق نیروهای مسلح خود با قدرت دفاع میکند

به گزارش خبرگزاری موج،  آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های نماز عبادی سیاسی روز جمعه در مصلای بیت المقدس شهر اراک اظهار داشت: قرآن عملی باید در جامعه احیا شود و می توانیم این قرآن عملی را در سیره پیامبر، اهل البیت و سید الشهدا ببینیم و آن را الگو و اسوه خود قرار دهیم.

وی افزود: قرآن ناطق قرآن عمر و عاصی نیست و امروز می بینیم که آل سعود در مدینه قرآن چاپ می کنند و در یمن مردم را شب و روز بمباران می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: قرآنی که امروز تبانی کنندگان علیه بحرین، سوریه، ایران و... برای رسیدن به اهداف خود بر سر نیزه کرده اند، سیره عملی و واقعی قرآن نیست بلکه از این قرآن برای رسیدن به اهداف پلید و شیطانی خود استفاده می کنند.

دری نجف آبادی خاطرنشان ساخت: قرآن علوی و فاطمی، ضد استکبار و صهیونیستی است و ولایت طاغوت را به رسمیت نمی شناسد و دستور مبارزه با آن را می دهد.

وی با اشاره به صحیفه سجادیه ادامه داد: امام سجاد (ع) در دعای مکارم الخلاق خود می فرماید که خدایا من را به لباس اهل تقوا مزین بفرما و این اهل تقوا هستند که سیره عملی قرآن را در جامعه منعکس می کنند و آن را آن گونه که خود می خواهند تفسیر نمی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تشریح کرد: این تقواگران هستند که جامعه را به سمت صلاح و تقوا هدایت می کنند و تلاش می کنند عدالت در جامعه برقرار شود، خشم خود را فرو می نشانند، کار خلاف نمی کنند و جلوی فتنه هایی مثل فتنه های داعش، اسرائیل، آل سعود، میانمار و... را می گیرند.

دری نجف آبادی در رابطه با مسائل مطرح روز اذعان داشت: آنچه در حال حاضر با آن رو به رو هستیم بی خاصیت کردن برجام توسط آمریکایی ها است که نباید به هیچ وجه در این زمینه کوتاهی صورت گیرد و با وحدت و یکپارچگی در مقابل هر گونه تجاوز و تصرف در برجام و حقوق ملت ایران بایستند.

وی اضافه کرد: باید عکس العمل به جا و به موقع انجام دهند و دولتمردان بدانند که این خواسته ملت است و مردم از خواسته خود کوتاه نمی آیند و انتظار دارند مسئولین با قدرت در مقابل زیاده خواهی ها و زورگویی های ترامپ بایستند و از حقوقشان پاسداری و صیانت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تروریستی خواندن سپاه توسط آمریکا را مورد اشاره قرار داد و گفت: سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی سرمایه ای بزرگ برای اسلام است و مایه عزت ایران و مسلمان ها است چرا که در مقابل توطئه ها ایستاده و محبوب دل ها است و ضد تروریست،داعش، صهیونیست و جنایتکاران در منطقه است.

دری نجف آبادی تصریح کرد: بنابراین اگر آمریکا تصمیمات اشتباهی در رابطه با سپاه بگیرند بدانند که جمهوری اسلامی ایران از حقوق مردم و نیروهای مسلح خود با قدرت و اقتدار در هر جای جهان دفاع خواهد کرد.

وی با اشاره به همه پرسی کردستان عراق اظهار داشت: این امر به ضرر مدعیان آن و کشور عراق خواهد بود و همچنین به ضرر منطقه خواهد بود چرا که موجبات سو استفاده دشمنان را در پی خواهد داشت و دولت های منطقه نیز در برابر این توطئه شیطانی متفق هستند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: امیدواریم که بارزانی نیز دست از لجاجت بردارد و بر طبق قانون اساسی عراق با دولت مرکزی همکاری و همیاری کند در غیر صورت انتظار نداشته باشند که دولت ایران مثل گذشته به آن ها کمک و برای آنان پدری کنند چرا که انتظار غلطی است.

دری نجف آبادی بیان داشت: این کار نه تنها خیانت به بقیه بلکه خیانت به خود کردها است چرا که سال ها کردهای عراق، ایران، سوریه و ترکیه در کنار همدیگر دست برادری داده اند و مثل یک ملت زندگی کرده اند.

وی شرح داد: مسئولین باید منابع ملی ما را حفظ کنند و اجازه ندهند که پایگاه جدیدی برای صهیونیست ها در منطقه ما ایجاد شود و این خیانتی بزرگ به شهدای جهان اسلام است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در رابطه با مناسب های آتی اذعان کرد: هفته پست را در پیش رو داریم که گرامی می داریم و سالگرد مرحوم اشعری اصفهانی را در پیش رو داریم که جا دارد یادی از شهدای محراب این ستارگان درخشان و باعظمت کنیم و همچنین روز گرامیداشت حافظ را در پیش است که این شخصیت از افتخارات ملت بزرگ ما است که شعرایی این چنین داریم.

دری نجف آبادی در پایان گفت: از زحمات استانداران پیشین نیز تشکر می کنیم و استاندار جدیدی معرفی شده است که امیدواریم انتظارات مردم استان مرکزی از دولت تدبیر و امید با پیگیری های به موقع تحقق یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه