English

امام جمعه خمین:

درماندگی نیروهای نظامی آمریکا در منطقه موجب عصبانیت از پیشرفت های سپاه شده است

امام جمعه خمین گفت: در حالی که نیروهای نظامی آمریکا در سوریه و عراق و یمن شکست خورده اند و باعث درماندگی دولتمردان آمریکا هستند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حافظ امنیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.

درماندگی نیروهای نظامی آمریکا در منطقه موجب عصبانیت از پیشرفت های سپاه شده است

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام سید علی حسینی در نماز عبادی سیاسی روز جمعه در خمین اظهار کرد: دیوانه خواندن رییس جمهور آمریکا بر خواسته از اتاق فکر آنها و یک توطئه برای ترساندن دیگر ملت ها است در حالی که مردم جهان آگاه و بینا هستند و این توطئه نخواهد گرفت و جز رسوایی برای آمریکا نخواهد بود.

حسینی ادامه داد: در حالی که نیروهای نظامی آمریکا در سوریه و عراق و یمن شکست خورده اند و باعث آشفتگی و درماندگی دولتمردان آمریکا شده اما به لطف الهی ایران در اوج قدرت و عظمت است و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حافظ امنیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.

امام جمعه خمین افزود: رییس جمهور ایران حجت الاسلام روحانی در برابر اهانت آمریکا با شجاعت پاسخ کوبنده و شفاف ارائه داد که جای تشکر و قدر دانی دارد.

وی در بخش دیگر از سخنان خود به شهادت پنجمین شهید محراب آیت الله اشرفی اصفهانی و سالروز به آتش کشیدن مسجد جامع شهر کرمان توسط منافقان و دژخیمان اشاره کرد و گفت: منافقان در هر دوره تلاش کردند انقلاب و نظام اسلامی را سرکوب کنند اما این اقدامات باعث بصیرت افزایی و بینش هرچه بیشتر مردم نسبت به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی شد.

حسینی به روز عصای سفید و احترام به نابینایان نیز اشاره و تصریح کرد : چه بسا نابینایان بصیرت بیشتری نسبت به افراد بینا دارند و باید دانست که خداوند هر نعمتی را می گیرد نعمت ارزشمند دیگری را می دهد که باید شکر گزار نعمت های خدا بود و از این نعمات برای ذخیره توشه آخرت استفاده کرد.

امام جمعه خمین ضمن تسلیت شهادت امام زین العابدین(ع) بیان داشت : این امام بزرگوار بسیار مهربان و رئوف و دلسوز و حامی مردم بودند و تنها جایی که نه بر زبان ایشان می نشست در تشهد نماز بود که می گفت شریکی برای خداوند نیست.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه در اسلام به انجام کار خوب و نیک اشاره شده است خاطر نشان کرد : با توجه به روز جهانی استاندارد هدف از تاسیس این موسسه انجام کار خوب و تولید کالای با کیفیت برای مردم است که باید به آن پایبند بود و در این زمینه تلاش کرد.

وی در بخش دیگر از سخنانش به شبهات فضای مجازی در مورد مطالب اسلام و دین اسلام اشاره و اظهار کرد: جوانان انقلابی و دینی باید از ظرفیت های فضای مجازی برای اشاعه اسلام حقیقی و ترویج فرهنگ دینی حقیقی تلاش کنند و تهدیدهای ضد دینی دشمنان را به فرصت تبدیل کنند.

امام جمعه خمین بیان کرد : از جمله این شبهات این است که با وجود پادشاه بزرگ کوروش کبیر در تاریخ ایران دیگر نیازی به پیامبر و اسلام نیست در حالی که باید پاسخ داد طبق گفته علامه طباطبایی که شاید کوروش کبیر همان ذوالقرنین است که معتقد به دین زمان خود و جوانمرد و غیرتمند و حامی محرومان بوده پس اگر در زمان پیامبر زندگی می کرد نسبت به پیامبر ارادت داشت و مسلمان می شد و کسانی که کوروش یا همان ذوالقرنین را قبول دارند باید مانند او زندگی کنند.

حجت الاسلام حسینی گفت: از دیگر شبهات منع پیروی و تقلید از مراجع تقلید است که باید گفت با وجود عاقل بودن درک و شعور انسانی اما در زمینه امور و مسائل مربوط به دین باید به متخصص دینی یا همان مراجع مراجعه کرد و همان طور که در مواقع بیماری از پزشک و متخصص تقلید می کنیم.

امام جمعه خمین تصریح کرد : دین اسلام بسیار غنی و جامع و کامل است که در برابر عمیق ترین شبهات و اندیشه های ضد دینی پاسخ قاطع و شفاف در مورد مسائل دینی ارائه می دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه