English

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان:

علیرغم دریافت اعتبارات ملی در تخصیص اعتبارات استانی کوتاهی شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: علی‌رغم اینکه وزارت بهداشت با نهایت همکاری و مساعدت اعتبارات مربوطه را به این دانشگاه اختصاص داده،‌ استان در بخش اختصاص اعتبارات استانی مربوطه کوتاهی کرده است.

علیرغم دریافت اعتبارات ملی در تخصیص اعتبارات استانی کوتاهی شد

به گزارش خبرگزاری موج، حسین داودی در نشست ارائه گزارش فعالیت‌های عمرانی اظهار داشت: در سال 95 اعتبار مصوب دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برابر با 117 میلیارد تومان بوده است و تنها 87 میلیارد از بودجه مصوب سال 95 را دریافت کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه از محل اعتبارات ماده 80 به علوم پزشکی بندرعباس مبلغی تخصیص داده نشده است، اضافه کرد: این در حالیست که دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اعتبارات ملی خود را از طرف وزارت بهداشت دریافت کرده اما در استان همکاری لازم و مساعدت مربوطه برای تخصیص اعتبارات استانی به دانشگاه علوم پزشکی صورت نگرفته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با بیان اینکه متاسفانه رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان طبق گزارش اخیر خود به فعالیت‌های اخیر دانشگاه علوم پزشکی توجه نکرده است، گفت: در پروژه بیمارستان 220 تختخوابی بندرعباس که از آبان 95 توسط مسکن و شهرسازی به علوم پزشکی تحویل شده هشت هزار مترمربع فضای فیزیکی جدید اجرایی شده و این میزان پیشرفت در این مدت زمان کوتاه خود گواه پیشبرد امور در این پروژه است که سال‌ها در اختیار سایر دستگاه ها بوده است.

وی ادامه داد: همچنین در حوزه بهبود استاندارد بیمارستان‌های استان یک میلیارد و 100 میلیون تومان اعتبار دریافت شده است.

به گفته وی؛ جمعا 19 میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار از منابع اعتبارات تملک دارایی اعتبار دریافت کرده‌ایم و تنها دستگاهی هستیم که تمام قبوض خزانه را به مصرف رسانده‌ایم.

داودی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی در پروژه‌های موسوم به پنجاه پنجاه علی‌رغم وجود تفاهم‌نامه با استانداری نتوانسته‌ایم اعتباری از استان برای اتمام این پروژه‌ها دریافت کنیم.

این مقام مسئول گفت: هاشمی وزیر بهداشت توجه ویژه‌ای به توسعه حوزه بهداشت و درمان استان دارد و این درست نیست که فعالیت‌های صورت گرفته توسط مدیران علوم پزشکی و وزارت بهداش را نادیده بگیریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی