English

طی احکام جداگانه‌ای صورت گرفت

تغییرات دسته‌جمعی مدیران آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان کهگیلویه و بویراحمد مدیران ستادی خود را تغییر داد.

تغییرات دسته‌جمعی مدیران آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، ظهر امروز و با حضور مدیرعامل و هیئت مدیره آبفای استان کهگیلویه و بویراحمد مراسم معارفه قائم مقام، معاون برنامه ریزی، معاون خدمات  مشترکین و پنج تن از مدیران ستادی شرکت آب و فاضلاب استان برگزار شد.

سیدعلی لدنی‌نژاد  در این آئین با اظهار کرد: تغییرات در  هر مجموعه ای لازم و اجتناب‌ناپذیر است و  به نوبه خود باعث ایجاد پویای و تحرک در هر مجموعه‌ای  خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان اینکه مرزبندی‌های سیاسی و منطقه‌ای هیچ جایگاهی در شرکت آب و فاضلاب استان ندارند تاکید کرد: هرگونه تغییر در شرکت آب و فاضلاب استان باید منجر به ارتقاء خدمات‌رسانی به شهروندان و پیشبرد اهداف این شرکت شود.

وی شرکت آب و فاضلاب  را دستگاهی خدمات‌رسان دانست و گفت: تلاش  در این مجموعه باید به سمت تحقق اهداف شرکت و تسریع در نیل به برنامه های آن  باشد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در زمینه  تحقق برنامه‌های شرکت و سقایی شهروندان  هیچگونه کم کاری پذیرفتنی نیست و کار  جهادی همواره باید سرلوحه کارکنان مدیران آبفای استان باشد.

وی انتقال تجارب بین کارکنان شرکت را بسیار موثر و راهگشا دانست و گفت:  انتقال اندوخته و دانش بین مدیران جوان و  با تجربه باعث رونق فعالیت و پروژه‌های  شرکت آب و فاضلاب خواهد شد.

گفتنی است در پایان این مراسم با تقدیر از خدمات و تلاش های  علی رضا جنتی و جمشید طالع زاده، طی احکام جداگانه خسرو دمساز به عنوان قائم مقام شرکت،  علی حسینی به عنوان معاون برنامه ریزی، طهمووث گودرزی به سمت معاون خدمات مشترکین، شاهین عبدالخانی به عنوان مشاور مدیرعامل، افشین فتحی به سمت مدیر دفتر قراردادها،  زین‌العابدین ذبیحی به عنوان مدیر دفتر فنی و خدمات مهندسی، مصطفی مصطفی پور به عنوان مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران و سلمان جمالفرد به عنوان مدیر دفتر مدیریت مصرف و کاهش آب بدون درآمد منصوب شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی