English

مدیران به جای شمردن غفلت ها به دنبال برنامه ریزی باشند

استاندار البرز گفت: اتصال تهران به البرز زمینه‌ساز غفلت‌ها و کاستی‌ها شد که اکنون باید در جهت جبران این کمبودها با اهتمام ویژه‌ای اقدام شود، مدیران و اعضای شورای پنجم به جای شمردن غفلت‌های گذشته به دنبال حل آنها و برنامه‌ریزی دقیق برای آینده این استان باشند.

مدیران به جای شمردن غفلت ها به دنبال برنامه ریزی باشند

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری البرز، محمدعلی نجفی در مراسم روز ملی البرز که ظهر پنجشنبه در سالن همایش‌های میلاد برگزار شد، ضمن تبریک این روز و گرامیداشت روز حافظ افزود: نامگذاری روز البرز نگاه‌ها را به سوی این استان معطوف می‌کند ولی مردم و مسئولان این البرز همواره باید درصدد رشد، توسعه و ارتقاء جایگاه استان باشند.

وی با بیان اینکه البرز و تهران مکمل یکدیگر هستند و کوتاهی هر کدام مشکلات را بر دوش دیگری منتقل خواهد کرد، ادامه داد: استقلال البرز باید حفظ و تقویت شود از این رو تک تک مسئولان البرز مکلف به تقویت زیرساخت‌های استان و جبران عقب ماندگی‌ها هستند.

نجفی گفت: اتصال تهران به البرز زمینه‌ساز غفلت‌ها و کاستی‌ها شد که اکنون باید در جهت جبران این کمبودها با اهتمام ویژه‌ای اقدام شود.

وی با اشاره به اینکه استانداران به صورت روزمره با ریاست جمهوری و وزرا در خصوص مسائل استان‌ها در ارتباط هستند افزود: مسئولان باید با همدلی، وفاق، همسویی، هم افزایی و کاردانی برای رشد همه جانبه استان حرکت کنند.

استاندار البرز با بیان اینکه خود را البرزی می‌دانم و امید دارم که بتوانم دین خود را به مردم این استان ادا کنم اضافه کرد: با اهتمام ویژه‌ای درصدد تحقق رشد و توسعه استان خواهیم بود و در این راستا برنامه‌های بسیاری تهیه و تدوین شده است.

وی تاکید کرد: مدیران و اعضای شورای پنجم به جای شمردن غفلت‌های گذشته به دنبال حل آنها و برنامه‌ریزی دقیق برای آینده این استان باشند.

نجفی گفت: جامعه بزرگ البرز با قدمت 9 هزار ساله دارای جایگاه ارزشمندی است؛ اکنون نیز البرزی‌ها در عرصه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و سایر حوزه‌ها در کشور و جهان زبانزد هستند و جامعه متدین و روشن‌ضمیر این استان همواره خوش درخشیده‌اند.

وی افزود: استان سرفراز البرز با 4 هزار و 300 شهید و جمعیت بزرگی از ایثارگران، نخبگان، هنرمندان، ورزشکاران و مردم همیشه در صحنه، از ظرفیت‌ها و استعدادهای فراوانی برخوردار است که باید برای رشد و اعتلای آنها اقدام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی