English

رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش استان قم :

تعامل و ارتباط سازنده والدین با انجمن اولیاء و مربیان ،مهم‌ترین ارکان اصلی تعلیم و تربیت به شمار می‌رود

رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش استان قم :تعامل و ارتباط سازنده والدین با انجمن اولیاء و مربیان که یکی از مهم‌ترین ارکان اصلی تعلیم و تربیت به شمار می‌رود در کاهش مشکلات و نارضایتی عملکرد مدارس بسیار مؤثر است، چرا که والدین می‌توانند بر فعالیت مدارس نظارت و در برنامه‌ریزی‌ها مشارکت داشته باشند.

تعامل و ارتباط سازنده والدین با انجمن اولیاء و مربیان ،مهم‌ترین ارکان اصلی تعلیم و تربیت به شمار می‌رود

 رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش استان قم در گفتگو باخبرنگارموج درقم بااشاره برگزاری انتخابات انجمن اولیاء و مربیان و هفته پیوند اظهار داشت: حضور والدین در انتخابات انجمن مدارس نقش به‌سزایی در انجام بهتر و مطلوب‌تر فعالیت‌های مدارس ایفا می‌کند. چرا که ارتباط رضایت‌بخش والدین با معلمان و مسئولان از همان ابتدای آغاز سال تحصیلی منجر به کاهش مشکلات و انجام فعالیت‌ها به‌صورت مطلوب و مناسب خواهد شد.

وی افزود: تعامل و ارتباط سازنده والدین با انجمن اولیاء و مربیان که یکی از مهم‌ترین ارکان اصلی تعلیم و تربیت به شمار می‌رود در کاهش مشکلات و نارضایتی عملکرد مدارس بسیار مؤثر است، چرا که والدین می‌توانند بر فعالیت مدارس نظارت و در برنامه‌ریزی‌ها مشارکت داشته باشند.

علی یوسفی با توجه به برگزاری هفته پیوند و انتخابات انجمن اولیا، و مربیان در مدارس عنوان کرد: سال گذشته تعداد یک هزار و 83 آموزشگاه در استان قم دارای شورای انجمن بوده‌اند، که امیدواریم با حضور تمام والدین در انتخابات، این هدف و  شعار انجمن اولیاء و مربیان کارآمد، مدرسه سرآمد" برای هفته پیوند محقق شود.

وی گفت والدین محترم به‌منظور تربیت صحیح فرزندان خود ملزم به ارتباط با آموزشگاه‌ها هستند و باید در تمام فعالیت‌ها و تصمیم‌گیری‌های مدرسه به‌عنوان مثال در انتخاب پوشاک مدرسه، سرویس مدرسه و تصمیمات کلان‌تر حضور مستمر داشته باشند. 

رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش استان قم، افزود: نتایج انتخابات انجمن اولیاء و مربیان مدارس نهایتاً تا پایان مهرماه مشخص خواهد شد، اما تأکید ما بر این است که هرچه زودتر نتایج اعلام و انجمن فعالیت‌های خود را در مدرسه آغاز کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه