English

کمبود نیرو در اداره دامپزشکی استان خوزستان

مدیر کل دامپزشکی استان خوزستان گفت: اداره کل دامپزشکی استان از477 پست تنها در 220 پست نیرو دارد و از کمبود نیرو انسانی رنج می‌برد.

کمبود نیرو در اداره دامپزشکی استان خوزستان

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، مصطفی کنار کوهی گفت: بندر شادگان و بندر چوئبده از بنادر اصلی صادرات دام کشور هستند که به واسطه نزدیک بودن به کویت مورد اهمیت قرار دارند و اداره کل دامپزشکی موظف تامین سلامت دام‌های صادراتی است همچنین بندر شادگان در احیای اقتصاد این شهر بسیار تاثیر گذار بوده است. اداره کل دامپزشکی استان خوزستان از477 پست تنها در220 پست نیرو دارد و از کمبود نیرو انسانی رنج می‌برد.

وی گفت: خوزستان در تهیه آبزیان پرورشی رتبه دوم کشور را دارد و توانسته است در تولید مرغ بدون آنتی بیوتیک موفق عمل کند و همچنین مهم‌ترین استان در تولید و صادرات مستقیم میگو است ضمن اینکه با استفاده از بارکدهای درج شده بر روی بسته بندی‌ها امکان صحت از میگوهای صادر شده در سرتاسر جهان وجود دارد.

کنار کوهی  بیان کرد: علی‌رغم سنتی بودن دامداری‌ها میکربوب‌های موجود در شیر تهیه شده کاهش یافت و خط صنعتی کشتارگاه‌ها نیز در استان احداث شد.

مدیر کل دامپزشکی استان خوزستان عنوان کرد: استان خوزستان با3 و نیم میلیون دام سبک از جمله مهم‌ترین استان‌های تامین کننده گوشت قرمز است و با42 میلیون جوجه ریزی در سال رتبه ششم تامین طیور را در کشور دارا است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه