English

معاون مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی استان:

مدیران بخش غیردولتی از ظرفیت مددجویان بهزیستی لرستان استفاده کنند

با هدف ایجاد فرصت‌های شغلی جدید برای مددجویان بهزیستی، جلسه‌ای با حضور انجمن‌ها، بخش‌ها و موسسات غیردولتی تحت پوشش این سازمان، در شهرستان بروجرد برگزار شد.

مدیران بخش غیردولتی از ظرفیت مددجویان بهزیستی لرستان استفاده کنند

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، مراد سیفی، در جلسه‌ای که با حضور رئیس اداره بهزیستی شهرستان بروجرد، انجمن‌ها، بخش‌ها و موسسات غیردولتی تحت پوشش، به منظور ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان بهزیستی در شهرستان بروجرد برگزار شد، گفت: بخش غیردولتی، مصداق واقعی مشارکت اجتماعی در جهت رفع فقر و محرومیت در جامعه است.

معاون مشارکت‌های مردمی، اشتغال و مراکز غیردولتی اداره کل بهزیستی لرستان، افزود: یکی از مصائب مددجویان بهزیستی، عدم استفاده مدیران بخش غیردولتی از ظرفیت آنان است تا جایی که این مهم، حلقه مفقوده اشتغال جامعه‌ی هدف بهزیستی لرستان به حساب می‌آید.

بهزیستی بروجرد

سیفی، ادامه داد: درخواست ما از مدیران بخش خصوصی و غیردولتی این است که در  بکارگیری افراد تحت پوشش بهزیستی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند چرا که عدم توجه کارآفرینان به قشر معلول و محروم جامعه‌ی هدف بهزیستی، تاثیرات مخرب اجتماعی در پی خواهد داشت.

وی، تصریح کرد: نگاه ویژه‌ی کارآفرینان بخش غیردولتی به معلولین، زنان سرپرست خانواده، آسیب دیدگان اجتماعی و سایر گروه‌های هدف بهزیستی، موضوعی است که می‌تواند چراغ امید را در وجود این عزیزان روشن کند. به همین دلیل تاکید دارم که بخش غیردولتی از مددجویان بهزیستی لرستان حمایت ویژه کند.

معاون مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی لرستان در ادامه تاکید کرد: در راستای ایجاد فرصت شغلی برای مددجویان بهزیستی، مشوق‌های خوبی نیز از سوی اداره کل بهزیستی لرستان جهت کارآفرینان در نظر گرفته شده که در صورت همکاری و مشارکت، به عزیزان کارآفرین ارائه خواهد شد.

گفتنی‌است در این نشست، بر استفاده از ظرفیت خیرین و کارآفرینان شهرستان بروجرد، تاکید شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه