English

فولاد کاوه جنوب کیش برای عرضه اولیه سهام به بازار بورس تهران معرفی می شود/

جلسه معارفه عرضه اولیه سهام شرکت فولاد جنوب کیش با سرمایه 700 میلیارد تومانی در بازار اول معاملات بورس اوراق تهران، شنبه 22 مهر ماه برگزار می شود تا آماده عرضه اولیه سهام شود.

 فولاد کاوه جنوب کیش برای عرضه اولیه سهام به بازار بورس تهران معرفی می شود/

به گزارش خبرگزاری موج، فولاد کاوه جنوب کیش سهامی عام با ظرفیت تولید ۱،۸۵۶،۰۰۰ تن آهن اسفنجی، ۱،۲۰۰،۰۰۰ تن بیلت فولادی در فاز ۱ و همچنین پروژه در حال انجام ۱،۲۰۰،۰۰۰ تنی بیلت در فاز ۲، که سال گذشته با سرمایه ۷۰۰ میلیارد تومانی در بورس درج نماد شده، آماده عرضه اولیه در بازار بورس اوراق بهاردار تهران می شود. 

جلسه معارفه این شرکت با نماد “کاوه” در بازار اول معاملات بورس اوراق تهران، ساعت ۱۴ شنبه آینده ۲۲ مهر ماه در سالن کوه نور هتل پارسیان اوین با حضور مدیران برگزار می گردد تا آماده عرضه اولیه سهام شود.

فولاد کاوه جنوب کیش سال ۸۵ با سرمایه اولیه یک میلیارد تومانی تاسیس و بعداز طی فرایند توسعه و تبدیل شدن به شرکت سهامی عام با سرمایه اسمی ۶۰۰ میلیارد تومانی، دو سال پیش درج نماد شده بود اما این شرکت با افزایش سرمایه ۱۶٫۶ درصدی، ۷۰۰ میلیارد تومانی شده است. این شرکت در نظر دارد تا پایان دوره مالی سالجاری سرمایه خود را به هزار میلیارد تومان افزایش دهد.

در ترکیب سهامداری این شرکت ، گسترش صنایع معدنی کاوه پارس، بنیاد مستضعفان و سرمایه گذاری سینا به ترتیب با ۵۱ ، ۳۷٫۹ و ۱۰ درصد حضور دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی