English

فرماندار شهرستان چگنی:

۱۳ پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چگنی در حال ساخت است

فرماندار شهرستان چگنی از ساخت 13 پروژه بهداشتی و درمانی در این شهرستان خبر داد.

13 پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چگنی در حال ساخت است

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، قدرت اله ترابی نژاد، گفت: در دولت تدبیر و امید، انقلابی در مراکز بهداشتی و درمانی چگنی به وجود آمد و در این زمان توانستیم با کمک و پیگیری‌های دکتر کوروش ساکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، در کوتاه‌ترین زمان ممکن، یک بیمارستان ۳۲ تختخوابی در شهرستان راه‌اندازی کنیم .

ترابی‌نژاد در حاشیه برگزاری طرح مردم یاری به مناسبت بزرگداشت هفته نیروی انتظامی در بخش شاهیوند، با اشاره به افزایش سرانه فضای بهداشتی و درمانی شهرستان چگنی، اظهار داشت : بیش از ۱۳ پروژه در سطح این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان در دست ساخت است که ۱۰ هزار متر مربع فضای بهداشتی درمانی را در سطح شهرستان افزایش می دهد.

فرماندار شهرستان چگنی، افزود: ۱۰ هزار متر فضای بهداشتی و درمانی در مرکز بخش‌ها و روستاها و نیز خانه‌های بهداشت بخش ویسیان و بخش شاهیوند در دست احداث است.

قدرت الله ترابی‌نژاد گریزی اجمالی به پروژه خدمات سلامت روستای امیرآباد زد و افزود : در هفته دولت سال جاری این پروژه با اعتباری بالغ بر ۲/ ۱ دهم میلیارد تومان راه اندازی شد که از زمان کلنگ زنی تا افتتاح به مدت یکسال به طول انجامید.

وی در پایان، با تقدیر از نیروی انتظامی که متولی برگزاری طرح مردم یاری در منطقه محروم بخش شاهیوند شهرستان چگنی بود، خاطر نشان کرد: قدردان زحمات سازمان هایی دیگر هم هستم که در این طرح خداپسندانه همکاری های مثمرثمری داشتند، امیدوارم این طرح ها در این گونه مناطق تداوم داشته باشد تا مردم بی‌بضاعت بتوانند با مراجعه به پزشکان متخصص به صورت رایگان ویزیت شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه