English

نماینده ولی فقیه در گلستان

دستاوردهای انقلاب اسلامی در مدارس و دانشگاه‌ها تبین شود

نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باید برای مدارس و دانشگاه‌ها هم برنامه داشته باشد و دستاوردهای انقلاب اسلامی و برکات نظام را تبلیغ کند.

دستاوردهای انقلاب اسلامی در مدارس و دانشگاه‌ها تبین شود

به گزارش خبرگزاری موج، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی عصر امروز در همایش سراسری روسای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: هم جنود رحمانی و هم جنود شیطانی اهمیت مقوله تبلیغ را می‌دانند اما ابزارهای تبلیغاتی که ما از آن برخورداریم، متناسب با شرایط و آنچه که داریم نیست.

وی با بیان اینکه ابزارهای رسانه‌ای بزرگ دنیا در اختیار رژیم صهیونیستی است، افزود: ابزارهای تبلیغاتی که ایادی شیطانی در اختیار دارند، سبب قدرت آنها شده است. در غیر این صورت آنها نمی‌توانستند بسیاری از نقشه‌های خود را عملیاتی کنند.

آیت الله نورمفیدی اظهار داشت: متناسب با آنچه که امروز و پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دست آورده‌ایم، شرایط مطلوبی در امر تبلیغات نداریم. برای همین در این حوزه نیازمند تحولات اساسی و بنیادین هستیم.

مهم‌ترین تبلیغ انقلاب اسلامی

وی عملکرد و رفتار مسئولان را جزو مظاهر انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: مهم‌ترین تبلیغ انقلاب اسلامی، باید خودش را در میدان عمل نشان دهد. وقتی مردم با مظاهر انقلاب که همه مسئولان نظام هستند و سلامتی که همه از آن صحبت می کنیم، مواجه شوند انقلاب ما بیمه خواهد بود و هیچ مشکلی ندارد.

امام جمعه گرگان با بیان اینکه باید در عمل بهترین مروج اسلام باشیم، خاطرنشان کرد: تبلیغات باید مطابق با شرایط زمان باشد. یکی از معجزات انبیای الهی این بود که بلد بودند با مردم چگونه حرف بزنند.

وی گفت: نزدیک به نیمی از جمعیت کشور اصلا امام خمینی(ره) و انقلاب را ندیده‌اند و باید آنان را با تبلیغ آگاه کرد.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باید برای مدارس و دانشگاه‌ها هم برنامه داشته باشد و دستاوردهای انقلاب اسلامی و برکات نظام را تبلیغ کند.

وی اظهار داشت: باید در کتاب‌های درسی مباحث مربوط به انقلاب اسلامی باتوجه به شرایط سنی دانش‌آموزان گنجانده شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه