English

بیش از ۳۵ غرفه در نخستین نمایشگاه تولیدات برتر استان گیلان مرتبط با صنایع وابسته به کشاورزی می باشد

مدیر کل جهاد کشاورزی استن گیلان در آیین افتتاح نخستین نمایشگاه تولیدات برتر استان گیلان گفت:بیش از ۳۵ غرفه در نخستین نمایشگاه تولیدات برتر استان گیلان مرتبط با صنایع وابسته به کشاورزی است.

بیش از ۳۵ غرفه در نخستین نمایشگاه تولیدات برتر استان گیلان مرتبط با صنایع وابسته به کشاورزی می باشد

علیرضا شعبان نژاد در حاشیه افتتاح نخستین نمایشگاه تولیدات برتر گیلان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج، اظهار کرد: آشنایی و شناسایی واحدهای مختلف و تولیدات آنها و نمایش آخرین دستاوردها و توانمندی های موجود کارخانجات استان جهت ارتقا توسعه اقتصادی، افزایش صادرات غیرنفتی و بهبود کسب و کار در بخش های صنعت و کشاورزی استان از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

شعبان نژاد افزود: بیش از ۳۵ غرفه در این نمایشگاه مرتبط با صنایع وابسته به کشاورزی است.

وی تصریح کرد:  در این نمایشگاه تولیدات کشاورزی، ماشین آلات محصولات کشاورزی، خشکبار، روغن زیتون، خدمات فنی مهندسی و صنایع وابسته به کشاورزی در معرض دید بازدید کنند گان می باشد و برندسازی این محصولات زمینه تقویت تولید و صادرات را فراهم می کند.

شعبان نژاد خاطر نشان کرد: این نمایشگاه از تاریخ 19 لغایت ۲۳ مهر از ساعت 15 الی 21 به مدت پنج روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان گیلان واقع در کیلومتر 4 جاده تهران برای بازدید علاقمندان و متخصصان این صنایع دایر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه