English

دبیر نظام رایانه‌ای قم:

طراحی سامانه جامع مشاغل رایانه‌ای در قم

دبیر نظام صنفی رایانه‌ای قم گفت: برای هر رشته از مشاغل سامانه‌ جامع طراحی‌شده و برخی فرصت‌های شغلی اینترنتی هم‌اکنون در سطح استان شکل‌گرفته است.

طراحی سامانه جامع مشاغل رایانه‌ای در قم

به گزارش خبرگزاری موج از قم، سعید مشهدی در هفتمین جلسه کارگروه اشتغال استان که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری برگزار شد٬ در مورد اجرای طرح تکاپو اظهار داشت: تکاپو یک طرح نوین برای ایجاد اشتغال است که اجرا و خروجی این طرح منجر به اشتغال‌زایی بیشتر خواهد شد.

دبیر نظام صنفی رایانه‌ای قم افزود: هدف از این طرح الکترونیک شناسایی حوزه‌های اشتغال در سطح استان قم است که با تحقیقات صورت گرفته به سه محور اصلی دست‌یافته‌ایم.

وی در مورد سه محور اصلی تحقیقاتی توضیح داد: محور نخست و اصلی گردشگری است که با وجود حرم مطهر حضرت معصومه(س) در استان می‌توان از این فرصت به‌خوبی استفاده کرده و محور دوم وجود حوزه علمیه و خروجی‌های پژوهشی و فرهنگی آن است.

مشهدی گفت: محور سوم صنایع کوچک است که امر‌وزه فرصت خوبی را در قم ایجاد کرده و با توجه به فاصله جغرافیایی قم به پایتخت ساخت و توزیع آن آسان است.

وی عنوان کرد: صرف تسهیلات به اشتغال کمک نخواهد کرد، چراکه باید یک‌به‌یک به سراغ همه فرصت‌های شغلی برویم تا اکوسیستم کاری ایجاد شود.

دبیر نظام صنفی رایانه‌ای قم٬ عنوان کرد: برای هر رشته از مشاغل سامانه‌ جامع طراحی‌شده و برخی فرصت‌های شغلی اینترنتی هم‌اکنون در سطح استان شکل‌گرفته است.

به گفته وی٬ اعتباری بالغ‌بر 20 میلیارد تومان جهت اشتغال پایدار اختصاص داده‌شده است که باید شناسایی‌شده و در یک راستا انجام بپذیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه