English

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم :

اطراف حرم حضرت معصومه(س) دستفروشان ساماندهی شدند

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم : دستفروشان اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) و هسته مرکزی شهر ساماندهی شدند.

اطراف حرم حضرت معصومه(س) دستفروشان ساماندهی شدند

 مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم درگفتگو با خبرنگارموج درقم،با اشاره به هماهنگی‌ها و اقدامات انجام شده در زمینه پیشگیری و برطرف کردن تخلفات شهری اظهار کرد: شاخص اول سد معبر وانت بارها و صنوف و دستفروشان بوده است که اکنون وضعیت خوبی در این زمینه در هسته مرکزی شهر وجود دارد و هیچ گونه وانت باری ایجاد مزاحمت و گره ترافیکی در ساعات خاص عبور و مرور مردم ندارد.

وی افزود: دستفروشان اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) و هسته مرکزی شهر ساماندهی شدند و اکنون وضعیت متکدیان در سطح شهر مطلوب است و وضعیت پیشین در زمینه متکدیان وجود ندارد.
احمد رضا شفیعی با اشاره به آخرین مصوبه شورای عالی اداری کشور در زمینه جمع‌آوری و ساماندهی متکدیان در سطح شهر گفت: این مصوبه بخشنامه شده بود و دو وظیفه اصلی را به شهرداری داده و ۱۲ ارگان، مسئول ساماندهی متکدیان مشخص شده بودند.
شفیعی با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه ساخت‌وساز خلاف و حاشیه‌نشینی گفت: اقدامات مناسبی در این زمینه انجام شده اکنون ساخت و سازی در حاشیه شهر وجود ندارد و در کنترل قرار دارد.
وی افزود: مشارکت و همکاری نزدیک مراجع قضایی، دادستان قم و نیروی انتظامی که در تمام مأموریت‌ها همکاری لازم را داشتند قابل تقدیر و ستایش می‌باشد.
مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم با اشاره به آمار ۶ ماهه نخست امسال در حوزه واحد آسیب‌های اجتماعی گفت: هزار و ۵۷۲ نفر در مجموع ساماندهی شدند که هزار و ۲۳۵ نفر مرد، ۲۹۰ نفر زن و ۴۷ نفر کودک کار بودند. مردان این بخش ۵۹۱ نفر بلامکان، ۴۵۴ نفر متکدی و ۱۹۰ نفر معتاد و در بین زنان ۱۴۵ نفر بلامکان، ۱۴۰ نفر متکدی و پنج نفر معتاد بوده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: هزار و ۸۴۰ نفر دستفروش جمع‌آوری شده‌اند که حدود ۳۰۰ نفر به سازمان میادین برای ساماندهی معرفی شدند و ۴۱۱ دستگاه وانت سد معبر کننده اعمال قانون و توقیف شد.
شفیعی با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه ساخت‌وساز غیر مجاز در ۶ ماهه نخست امسال گفت: در زمینه ساخت‌وساز غیرمجاز هزار و ۳۴۶ مورد توقف عملیات صورت گرفته که ۶۰ مورد با حکم دادستانی بوده است.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه