English

استاندار گیلان:

آمادگی کامل مجموعه مدیریتی استان در اجرای سریع راه آهن آستارا-آستارا

استاندار در نشست بررسی وضعیت اجرای پروژه‌ی راه آهن آستارا- آستارا با حضور مدیران عامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان گفت: مجموعه مدیریتی استان در اجرای هرچه سریع تر پروژه راه آهن آستارا-آستارا آمادگی کامل هرگونه همکاری را دارد.

آمادگی کامل مجموعه مدیریتی استان در اجرای سریع راه آهن آستارا-آستارا

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، مصطفی سالاری در این نشست به بازدید روند اجرایی ساخت راه آهن آستارا- آستارا اشاره و خاطر نشان کرد: با اقدامات مثبتی که انجام گرفته امیدوار هستیم در موعد اعلام شده بتوانیم این خط ریلی را به بهره‌برداری برسانیم.

وی با اعلام آمادگی مجموعه‌ی مدیریتی استان گیلان درخصوص همکاری‌های مورد نیاز در اجرای این پروژه افزود: در ادامه‌ی این پروژه هرگونه اقدامی که در مقیاس استانی مورد نیاز باشد انجام می‌گیرد تا این پروژه هرچه سریعتر به اتمام برسد.

نماینده عالی دولت در گیلان همچنین معاون هماهنگی امور عمرانی را موظف به پیگیری مستمر و برطرف کردن هرگونه مانع در اجرای سریع این پروژه کرد و اظهار داشت: درخصوص ساخت ترمینال نیز هرگونه مجوزی که از سوی استان مورد نیاز باشد به صورت همزمان انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته طی هفته‌ی گذشته درخصوص احداث راه آهن رشت- آستارا گفت: احداث این راه آهن نیازمند تضمین و صدور مجوز شورای اقتصاد جمهوری اسلامی ایران است که در حال بررسی می‌باشد و در صورت تحقق، بانک مرکزی تضمین فاینانس پروژه را می دهد.

استاندار گیلان افزود: از هرگونه پیگیری ملی در اجرای هرچه سریعتر پروژه‌ی راه آهن آستارا- آستارا و رشت- آستارا دریغ نخواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی