English

فرمانده انتظامی استان قم :

موفقیت پلیس در بین شغل ها در رتبه چهام قرار گیرد.

فرمانده انتظامی استان قم :در جمهوری اسلامی به دلیل گام برداشتن در مسیر اندیشه و خرد ورزی، موفقیت پلیس چند برابر شده، رفتار اجتماعی پلیس که مبتنی بر اندیشه و تفهیم قدرت از مسیر اجتماعی است باعث شده که موفقیت پلیس در بین شغل ها در رتبه چهام قرار گیرد.

موفقیت پلیس در بین شغل ها در رتبه چهام قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری موج ازقم،فرمانده انتظامی استان قم در جلسه شورای اداری استان قم در تالار معصومیه فرمانداری قم افزود: اگر پلیس در زمینه جلب حمایت و رضایت مردم، ایجاد امنیت نسبی در استان و تامین امنیت روانی مردم که اکنون قم در صدر جدول ارزیابی امنیت قرار دارد، موفق عمل کرده، همه را مرهون همکاری افراد و دستگاه ها می دانیم.

وی با اشاره به این که مهمترین رسالت انبیای الهی، تغییر اندیشه و دگرگونی در منش و رفتار انسان ها بوده، گفت: این تغییر و تحول اندیشه، با زور و اسلحه محقق نمی شود بلکه انبیاء از مسیر تحول در فکر و اندیشه انسان ها، تلاش می کردند تا بشریت را در مسیر حق و تعالی قرار دهند.

سردارکاظم مجتبایی ادامه داد: ما وقتی مولفه های پیروزی انقلاب را برسی می کنیم، امام راحل نیز از همین منش و روش تغییر فکر، افکار، اندیشه و باور مردم استفاده کردند و در دل مردم جای گرفتند، همه سازمان ها باید در کشور با این اندیشه پیش بروند.

وی یادآورشد: گاهی برای تفهیم قدرت، انسان از زور و اسلحه استفاده می کند که این روش ممکن است در کوتاه مدت به نتیجه برسد.

فرمانده انتظامی قم ادامه داد: ما اگر دنبال یک اندیشه مستحکم و پایدار باشیم که بتواند در فکر و ذهن افراد رسوخ کند باید اینگونه عمل کنیم، نظام سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی ما نیازمند این است که از این مسیر عبور کند.

وی گفت: گاهی از پلیس درخواست می شود مسیر سخت و سنتی را انتخاب کند و یا در پیش بگیرد زیرا آن سهل الوصول تر است، در کشورهای غربی نیز رفتارهای تند، خشن و گزنده را انتخاب می کنند، ولی نتیحه نداده و پلیس در دل و باور افراد آن کشورها، جایگاهی ندارد.

مجتبایی گفت: در جمهوری اسلامی به دلیل گام برداشتن در مسیر اندیشه و خرد ورزی، موفقیت پلیس چند برابر شده، رفتار اجتماعی پلیس که مبتنی بر اندیشه و تفهیم قدرت از مسیر اجتماعی است باعث شده که موفقیت پلیس در بین شغل ها در رتبه چهام قرار گیرد.

وی اظهار داشت: اگر دنبال یک زندگی سعادتمندانه برای مردم هستیم باید راه خرد ورزی و اندیشه را در پیش بگیریم.

در پایان جلسه از برخی کارکنان خدوم فرماندهی انتظامی قم نیز تجلیل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه