English

استاد حوزه علمیه و دانشگاه:

برجام بلای خانمان سوزی است که به جان ملت ایران افتاد

استاد حوزه علمیه و دانشگاه گفت: برجام بلای خانمان سوزی است که به جان ملت ایران افتاد و توانست غیر قابل اعتماد بودن آمریکا را به مردم نشان دهد.

برجام بلای خانمان سوزی  است که به جان ملت ایران افتاد

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام رایجی در جمع پایوران بازنشسته خواهر در سپاه استان سمنان اظهار داشت: کانون خانواده متشکل از سه ضلع پدر، مادر و فرزند است که زن در این مثلث نقش محوری و تربیتی دارد.

وی با بیان اینکه اگر زن خداشناس و خداباور باشد اعضای خانواده را در سایه اسلام و انقلابی پرورش می‌دهد افزود: مسئولان نظام باید به شخصیت زن توجه ویژه‌ای داشته باشند و شخصیت زن نباید بازیچه مسائل سیاسی شود.

استاد حوزه علمیه و دانشگاه با اشاره به هجمه‌های فرهنگی دشمن خاطرنشان کرد: فتنه 88 همانند شمشیر دو لبه بود و در آن تمام یزیدیان جامعه امروز در این فتنه برای مرددم نمایان شدند.

وی افزود: اگر خداباوری در خانواده شکل بگیرد اعضای خانواده از آسیب‌های اجتماعی دورمی‌شوند و خداباوری مانع از وقوع اختلاس، رشوه‌خواری، پایمال شدن حق‌الناس و غیره می‌شود.

رایجی برجام را یک بلای خانمان‌سوز دانست و تصریح کرد: این بلا به جان ملت ایران افتاده است و نباید مذاکره مجدد انجام شود چراکه این مسئله یک جنگ فرهنگی و سیاسی است و هرگز آمریکا قابل‌اعتماد نیست.

وی با بیان اینکه آمریکا قصد نفوذ به خانواده‌های ایرانی را دارد تأکید کرد: کانون خانواده اصلاح شود مسئولان آینده این نظام با اعتقاد به خداوند یگانه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌توانند مقابل نیروهای استکباری بایستند.

استاد حوزه علمیه و دانشگاه با اشاره به اینکه توجه به تربیت فرزندان در دستور کار مادران قرار گیرد یادآور شد: رهبر انقلاب نسبت به این موضوع دغدغه دارد و این در حالی است که برخی عوامل داخلی مانع از پیروی صحیح از فرمایشات مقام معظم رهبری می‌شوند.

وی اضافه کرد: ایران در مقابل استکبار عملکرد خوبی داشته است اما برخی منافقان و هجمه‌های داخلی برای این کشور در حال سم‌پاشی هستند.

رایجی با تأکید بر اینکه وحدت، محبت و مهربانی باید در کانون خانواده‌های ایرانی نهادینه شود اظهار داشت: قیام عاشورا درس صبر و مقامت، ایثارگری و پیروی از ولایت را به مسلمانان می‌دهد و ما هیچ‌گاه با دشمنان کشور عهد اخوت و برادری نبسته‌ایم.

وی با بیان اینکه ما با همه می‌جنگیم و دشمن داخلی و خارجی ندارد تأکید کرد: دشمنان ماکسانی هستند که پیرو خط ولایت نباشند و در کشور به نفاق و دورویی بپردازند.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه پایه و بنیان خانواده اگر اصلاح شود مشکلات جامعه بشری مرتفع می‌شود یادآور شد: خانواده از یک انسجام، اعتدال، یک تشکر درونی و بیرونی باید برخوردار باشد و این تشکل درونی و بیرونی از دو انسان شکل می‌گیرد که مرد و زن هستند.

وی با تأکید بر لزوم شناخت مرد و زن نسبت به جایگاه خانواده و اعضای آن در جامعه بیان کرد: استحکام و قوام خانواده‌ای که با این دیدگاه حاصل شود یک خانواده فاطمی و علوی و حسینی و زینبی خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه