English

در نشست استاندار هرمزگان با فرمانداران و ائمه جماعات؛

مسائل و مشکلات هشت شهرستان بررسی شد / ضرورت توسعه صنعت گردشگری در شهرهای هرمزگان

استاندار هرمزگان در نشست با فرمانداران، ائمه جمعه، خطیبان جمعه اهل سنت، شهرداران، روسای شورای اسلامی و روسای ستاد دکتر روحانی مسائل و مشکلات هشت شهرستان‌ را مورد بررسی قرار داد.

مسائل و مشکلات هشت شهرستان بررسی شد / ضرورت توسعه صنعت گردشگری در شهرهای هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از استانداری هرمزگان، فریدون همتی در این نشست‌ بر استفاده از فرصت‌ها و ظرفیت‌های هر یک از شهرستان های بندرخمیر، میناب، بندرلنگه، پارسیان، حاجی‌آباد، قشم، بستک و بندرعباس تاکید کرد و گفت: باید بتوان از ظرفیت‌های بالقوه استان استفاده کرد و نیازهای مردم هر شهرستان را مرتفع ساخت.

وی بر گسترش گردشگری در شهرستان‌های استان تاکید کرد و گفت: باید با توسعه حوزه گردشگری در شهرستان‌ها علاوه بر ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری، شهرستان‌های استان هرمزگان را به مردم کشور معرفی کرد.

همتی شهرستان‌های هرمزگان را دارای ظرفیت‌های بی‌نظیر دانست و عنوان کرد: بهره‌گیری‌ از این ظرفیت‌ها علاوه بر توسعه همه جانبه شهرستان‌ها، پیشرفت کشور را نیز به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه مردم در انتخابات 29 اردیبهشت باردیگر به دولت تدبیر و امید رای اعتماد دادند، اظهار داشت: مردم با وجود مشکلات در روز انتخابات پای صندوق‌های رای آمدند و دوباره به دولت تدبیر و امید اعتماد کردند باید با تمام توان زمینه را برای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم فراهم سازیم.

استاندار هرمزگان اضافه کرد: دولت به تنهایی نمی‌تواند تمامی مسائل را برطرف سازد و باید همه دست در دست هم دهند و پای کار بیایند تا مسائل و مشکلات را رفع کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه