English

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان خبر داد:

وجود بیش از ۷۵ هزار همیاران پلیس در اصفهان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: امروز بیش از 75 هزار همیار پلیس و هزار و 200 نفر فرهنگیار وجود دارند که به طور مستمر در مدارس حضور یافته و آموزش های لازم را به دانش آموزان و معلمان ارائه می دهند.

وجود بیش از 75 هزار همیاران پلیس در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ رضا رضایی در رابطه با برگزاری همایش همیاران و فرهنگیاران پلیس اظهار کرد: گرد هم آمدن همیاران و فرهنگیاران اتفاق مبارکی است که در پی همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی و اداره آموزش و پرورش ایجاد شده و افراد حاضر در این همایش، به نمایندگی از همه معلمان و دانش آموزان استان حضور یافته اند.

وی افزود: طرح همیاران و فرهنگیاران پلیس تا کنون نتایج مثبت بسیاری برای استان اصفهان به همراه داشته است و در قالب این طرح توانسته ایم با فرهنگسازی در سطح خانواده ها و جامعه، توجه مردم به مباحث ترافیکی و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را افزایش دهیم.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان خاطرنشان کرد: توجه به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی عامل مهمی در کاهش تصادفات است و با اتکا به آموزش همیاران و فرهنگیاران پلیس میتوان این سنت را در بدنه جامعه نهادینه کرد.

سرهنگ رضایی تصریح کرد: تا کنون تعامل مناسبی با اداره آموزش و پرورش در راستای آموزش دانش آموزان و معلمان صورت گرفته و از امروز تصمیم داریم این تعامل را نزدیکتر و قدرتمندتر ادامه دهیم.

این مقام انتظامی یادآور شد: پلیس راهنمایی و رانندگی استان برنامه های زیادی برای برقراری نظم در دستورکار دارد و تلاش میکند ارتباط خود با مردم و استفاده از ظرفیت های آنان در همه سطوح را بیشتر کند.

رضایی ادامه داد: همکاری پلیس راهور با مردم به صورت ویژه است و در حال حاضر در استان اصفهان بیش از 75 هزار همیار پلیس و هزار و 200 نفر فرهنگیار وجود دارند و در کنار آن، کارشناسان پلیس راهور در طول سال تحصیلی، حضوری مستمر در مدارس داشته و آموزش های لازم را به دانش آموزان و معلمان ارائه می کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اصفهان در پایان تاکید کرد: به لطف خدا، این طرح تا کنون بازخورد مناسبی داشته و موجب میشود تا دانش آموز، آموزش های خود را در ساعات روز به خانواده، اطرافیان، راننده سرویس و محیط پیرامون خود انتقال دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه